Případová studie: Projekt Bezigelitky a jeho ekologická iniciativa
Podpořit prodej nabízeného produktu efektivním marketingem – s tím se na nás obrátila firma TaskaHned, jeden z největších výrobců papírových tašek u nás. Ve strategii, kterou jsme pro klienta vypracovali, jsme se zaměřili mimo jiné na vyvrácení mýtu, že papírové…
5 situací, kdy se obrátit na marketingovou agenturu
Chatboti – módní trend, nebo efektivní nástroj?
Dan Višňák: Většina e-shopů vytváří marketing vzhůru nohama
Vlastníte e-shop? A zamysleli jste se někdy nad základní otázkou „Co je marketing vašeho e-shopu, jaké vám přináší výsledky a kolik vás to ročně stojí peněz?“ Většina e-shopů počítá do svého marketingu hlavně různé formy placené reklamy jako jsou PPC kampaně anebo těžce placené pozice ve zbožových vyhledávačích. Zajímali jste se ale někdy, co vidí zákazník během prvních dvou až tří vteřin po kliknutí na reklamu? A když během této doby nevypne okno prohlížeče a nejde hledat jinam, co se dozví z popisku jakéhokoli produktu na vašem e-shopu? Zůstane na vašem webu? A za jak dlouho mu odpovíte, když vám zavolá nebo pošle e-mail s dotazem na produkt?