[vc_row][vc_column][vc_column_text]Vybrání správných [slovnik slovo="Klíčové slovo (Keyword)"]klíčových slov[/slovnik] pro vaše stránky je často nejdůležitější krok v počátcích celé optimalizace pro vyhledávače. Pokud jste se rozhodli ve své [slovnik slovo="Search Engine Optimization (SEO, optimalizace pro vyhledávače)"]SEO[/slovnik] strategii soustředit na long tailové fráze, tak můžete využít tento seznam tipů jako zdroj inspirace před jejich výběrem.
Long tailové fráze jsou z hlediska SEO ceněné z mnoha důvodů:
Na trhu existuje množství nástrojů, které vám s odhalením zajímavých long tailů pomůžou. Nejpoužívanější je asi Návrh klíčových slov od Google nebo podobná aplikace od českého vyhledávače Seznam.cz. Další rozumnou volbou je použít našeptávače obou českých vyhledávačů - jak na to, to ilustrují následující obrázky.
V případě konkurenčního Google je to stejné.
Poté, co long taily zjistíte, tak byste měli okolo nich vytvořit kvalitní obsah. Kvalitní obsah vám pomůže návštěvníky z klíčových frází posunout dále do marketingového funnelu (email, kontakt apod.)
Určitě váš obsah optimalizujete na nějaké fráze. To, jak moc jste v konání úspěšní, zjistíte podle počtu návštěv přes konkrétní fráze. Vyhledávač váš obsah ale nevnímá jako vy (optimalizace pouze pro jednu frázi). Jestliže texty na vašem webu jsou přirozené, tak vám budou přinášet návštěvy i přes stovky dalších klíčových frází (zejména těch long tailových). Když ve svých statistikách tyto fráze zanalyzujete, tak zjistíte, které fráze u vás fungují (konvertují) a které nikoliv. Velice záleží, zda téma či fráze rezonuje s představou vašich návštěvníků o zajímavém obsahu.
Poté, co se vám podaří získat data o svých long tailových klíčových frázích, můžete dál pokračovat v budování vyšších [slovnik slovo="Konverze, konverzní poměr"]konverzí[/slovnik]. Zkuste identifikovat k zajímavým long tailům jejich synonyma a vytvořit na ně další nový obsah. Je velice pravděpodobné, že budete slavit úspěch.
Podle průzkumu realizovaného webem SearchEngineWatch.com je délka (počet znaků) long tailu přímo úměrná jeho kvalitě. Na vzorku 1,5 miliónu klíčových frází zanalyzovali množství long tailů a zjistili následující fakta:
Obecně se tyto poznatky dají shrnout do jedné věty: Nejlepší je používat klíčové fráze o délce 11 - 40 znaků. Méně znaků má vysoké imprese a nižší konverze. Více znaků má méně impresí a lepší konverze. Menší nebo větší počet znaků statisticky prokázal jeho špatné výsledky.
Výběr kvalitních long tailů je důležitý aspekt k získání [slovnik slovo="Organic traffic (přirozená návštěvnost)"]organické návštěvnosti[/slovnik]. Čím podrobněji se výběrem budete zabývat, tím více se vám tvorba obsahu vyplatí. Bez následné analýzy, které long tailové fráze vám přinášejí konverze a které nikoliv, by byl výběr nových slov a další long tailová strategie zcela zbytečné.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vcex_spacing][vc_cta h2="Longtaily cheat sheet" txt_align="center" add_button="bottom" btn_title="Stáhnout soubor" btn_style="outline-custom" btn_outline_custom_color="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_background="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_text="#ffffff" btn_shape="square" btn_size="lg" btn_align="center" btn_link="url:https%3A%2F%2Fvceliste.cz%2Fdostante-se-na-prvni-pozice-ve-vyhledavacich%2F|title:St%C3%A1hnout%20soubor|target:%20_blank|" css=".vc_custom_1538557539422{background-color: #f9f9f9 !important;}"]Stáhněte si tipy jak na longtail a poznejte jeho výhody.[/vc_cta][vcex_spacing size="15px"][/vc_column][/vc_row]
Žádný komentář k zobrazení