Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
1 miliarda díky sociálním sítím a zbožíznalství. Přijďte na knihomolské Kafe a marketing
Jak mohou sociální sítě a zbožíznalství pomoci zvýšit obrat na 1 miliardu? To nám prozradí Adam Pýcha, marketingový a e-commerce ředitel Knihy Dobrovský. Sejdeme se nad kávou ve středu 12. října v 17:30 v krásných prostorách Impact Hubu K10 v Praze.
Nahlédněte pod pokličku marketingu Knihy Dobrovský
Pokud rádi čtete a zajímáte se o marketing, nenechte si tohle Kafe ujít. Jako obvykle nezůstaneme jen u teorie, ale zaměříme se na konkrétní čísla, data a zkušenosti z praxe. Adam Pýcha se s námi podělí např. o to, jak probíhá příprava předprodejové kampaně, jak vytipovat knižní influencery nebo jak náročná je správa FB skupiny čítající 57 000 členů.
Bude nás zajímat…
- Jaká je strategie Knih Dobrovský na sociálních sítích? Co jim nejlépe funguje na TikToku, Instagramu, Facebooku?
- Jak znalost zboží pomáhá dělat efektivnější marketing?
- Jak probíhá spolupráce s cizími nakladateli?
- Jak do tvorby na sociálních sítích zapojit kolegy a jak vybírat zaměstnance?
Kafe, knihy a marketing naživo. Kdy a kde?
Těšíme se na vás po letní pauze opět tváří v tvář. Sejdeme se 12. října v úzkém kruhu cca 30 nadšenců do marketingu v pohodlí Impact Hubu K10 (Koperníkova 10, Praha 2 – Vinohrady).
Začínáme v 17:30 a užijeme si nejprve trochu networkingu. Potom našeho hosta Adama Pýchu vyzpovídá Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, a bude prostor i pro diskuzi. Využijte možnosti zeptat se Adama na cokoliv ze světa knižního marketingu.
Máme vám držet židli?
Uvidíme se ve středu 12. října v 17:30 v pražském Impact Hubu K10. Vstupenka stojí 200 Kč, v ceně máte kafe i drobné občerstvení.
0 komentářů k zobrazení