Březnové Kafe a marketing se točilo kolem dnes čím dál populárnějších nákupů farmářských potravin. Naše pozvání přijal Lukáš Balek, marketingový ředitel projektu Scuk.cz, největšího online farmářského tržiště u nás. Lukáš nám představil celý projekt, popsal přibližně pětiletou cestu k úspěchu a ukázal zajímavá zákulisní data.
Na co ještě přišla řeč?
Jak farmářské tržiště funguje a kolik farmářů jeho prostřednictvím nabízí zákazníkům své produkty?
Kolik lidí řeší marketing ve Scuku?
Co se učí tým šesti set „externích markeťáků“, jak Lukáš s nadsázkou nazývá síť obchodníků, a jak jim Scuk pomáhá s marketingem?
Co patří mezi hlavní cíle tržiště a jak se tam vyhodnocují marketingové aktivity?
Proč si Scuk pro svou spolupráci vybral influencerku Cat & Cook a jak Lukáš hodnotí influencer marketing?
Co pro Scuk znamená vlastní komunita zákazníků a jak se daří ji budovat a rozšiřovat?
Proč ve Scuku začali narážet na „limit komunikačního prostoru“?
Jak z marketingového hlediska funguje představování jednotlivých farmářů formou příběhů?
Jak vypadá e-mailingová sekvence pro zákazníky farmářského tržiště a podle čeho ve Scuku vyhodnocují její úspěšnost?
Proč podle Lukáše funguje pravidlo, že jedna plus jedna se může rovnat tři?
Pokud se o marketingu farmářského tržiště Scuk.cz chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam povídání s Lukášem Balkem.
A na co se můžete těšit dál? V dubnu si dá klasické Kafe a marketing menší „pauzu“, protože pro vás chystáme něco trochu jiného, speciálního – a už brzy se dozvíte co.
Lucie se v marketingu cítí jako ryba ve vodě, miluje učit se nové věci a poznávat svět. Většinu času ji najdete s hrnečkem kávy v kavárně s jejím pejskem nebo s knížkou v ruce toulající se Prahou.
Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka
Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení