skip to Main Content
Kafe a marketing s Ruslanem Skopalem

Kafe a marketing s Ruslanem Skopalem o e-shopu Trenýrkárna.cz

Hostem zářijového Kafe a marketingu byl Ruslan Skopal, se kterým jsme nahlédli do skvěle fungujícího obchodu Trenýrkárna.cz. Ten nedávno rozšířil svůj sortiment i o spodní prádlo pro ženy a děti.

A jakých konkrétních témat jsme se dotkli?

  • Jak vlastně vznikla Trenýrkárna a kam se posunula od svého vzniku? 
  • Je výhodnější dělat marketing externě, nebo in-house? 
  • Jak se ze značky Styx stala privátní značka?
  • Vyplatí se rádiová reklama? Chybět nebude ani ukázka! 
  • Pro financování marketingových aktivit využívají dvě kategorie – Branding a Performance, jak náklady reálně rozdělují?
  • Proč jako jeden z komunikačních kanálů zavrhli YouTube?
  • Co expanze do zahraničí? Nebude české jméno firmy problém?

Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si čas a pusťte si záznam. Ruslan v závěru odpovídal také na dotazy diváků, třeba na to, co nejvíce zaměstnává jejich zákaznickou podporu.

Poslechněte si podcast

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Odkazy k podcastu

Kafe a marketing

Trenýrkárna 

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Videocast

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Sdílejte:

Lucie se v marketingu cítí jako ryba ve vodě, miluje učit se nové věci a poznávat svět. Většinu času ji najdete s hrnečkem kávy v kavárně s jejím pejskem nebo s knížkou v ruce toulající se Prahou.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top