skip to Main Content
Kafe a marketing s Ruslanem Skopalem

Kafe a marketing s Ruslanem Skopalem o e-shopu Trenýrkárna.cz

Hostem zářijového Kafe a marketingu byl Ruslan Skopal, se kterým jsme nahlédli do skvěle fungujícího obchodu Trenýrkárna.cz. Ten nedávno rozšířil svůj sortiment i o spodní prádlo pro ženy a děti.

A jakých konkrétních témat jsme se dotkli?

  • Jak vlastně vznikla Trenýrkárna a kam se posunula od svého vzniku? 
  • Je výhodnější dělat marketing externě, nebo in-house? 
  • Jak se ze značky Styx stala privátní značka?
  • Vyplatí se rádiová reklama? Chybět nebude ani ukázka! 
  • Pro financování marketingových aktivit využívají dvě kategorie – Branding a Performance, jak náklady reálně rozdělují?
  • Proč jako jeden z komunikačních kanálů zavrhli YouTube?
  • Co expanze do zahraničí? Nebude české jméno firmy problém?

Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si čas a pusťte si záznam. Ruslan v závěru odpovídal také na dotazy diváků, třeba na to, co nejvíce zaměstnává jejich zákaznickou podporu.

Poslechněte si podcast

Audio přehrávač

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Odkazy k podcastu

Kafe a marketing

Trenýrkárna 

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Videocast

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Sdílejte:

Lucie se v marketingu cítí jako ryba ve vodě, miluje učit se nové věci a poznávat svět. Většinu času ji najdete s hrnečkem kávy v kavárně s jejím pejskem nebo s knížkou v ruce toulající se Prahou.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top
Close mobile menu