Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
Kafe, trenýrky a marketing. V září se uvidíme s Ruslanem Skopalem
Trenýrkárna.cz je jedničkou na českém trhu s pánským spodním prádlem. Všechno, co jí funguje a nefunguje v marketingu, podrobně probereme s jejím CEO Ruslanem Skopalem v zářijovém live streamu. Nalaďte si nás online 29. 9. v 18 hodin.
Cesta úspěšného e-shopu se spodním prádlem
Už přes deset let se zakladatelé Trenýrkárny nebojí vysokých cílů. Základní čísla, jako jsou počty objednávek nebo obrat, spolu s tipy a zkušenostmi z praxe nám představí Ruslan Skopal, který před třinácti lety zkusil s kolegou prodávat trenýrky a dnes řídí největší český e-shop s pánským spodním prádlem.
Co nás bude zajímat?
- Marketing na sociálních sítích a spolupráce s influencery
- Interní vs. externí marketingový tým
- Radio a media plán, blog a SEO
- Expanze do zahraničí a náročnost rebrandingu
- Offline marketing a kamenné prodejny
Ptejte se i vy
Poté co moderátor Kafe a marketingu Josef Řezníček našeho hosta vyzpovídá, přichází řada na vás a vaše otázky. Neváhejte se zapojit do diskuze. Otázky můžete Ruslanu Skopalovi pokládat kdykoli v průběhu vysílání formou komentáře pod videem.
Už máte akci v diáři? Uvidíme se 29. 9. v 18 hodin
Sejdeme se jako vždy online. Vstup je zdarma. Dejte nám vědět, jestli vám máme držet virtuální křesílko.
0 komentářů k zobrazení