Logo Včeliště
DomůSlovník

Slovník
marketingových pojmů

Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.

Jde o druh online marketingové kampaně, kdy je reklama uživateli zobrazována prostřednictvím webového prohlížeče. […]
Číst více
V oblasti marketingu jde o proces využívající herních prvků, principů a designu ke zvýšení […]
Číst více
Jde o techniku zvyšování prodeje, kdy prodejce nabídne zákazníkovi produkt nebo službu vyšší cenové […]
Číst více
Tato technika zvyšování prodeje spočívá v prodeji souvisejícího zboží nebo služeb zákazníkům, kteří zakoupili […]
Číst více
Jde o pojem z oblasti email marketingu. Open rate se používá k měření úspěšnosti emailových kampaní. […]
Číst více
Slangové označení pro odborníka v oblasti e-mail marketingu. Výraz je přejatý z angličtiny a označuje nadprůměrné […]
Číst více
Druh marketingu sloužící k šíření komerčního sdělení prostřednictvím sociálních sítí nebo e-mailů. Spočívá ve […]
Číst více
Adresa webu, například http://www.vasestranka.cz/.
Číst více
Ukazatel z dílny MajesticSEO.com, který představuje důvěryhodnost dané stránky.
Číst více
Typ struktury adres podstránek webu. Jsou-li adresy statické, tedy neměnné, je to výhoda […]
Číst více
Hodnota podobná PageRanku od Google, ale z dílny vyhledávače Seznam, který každé stránce na […]
Číst více
Soubor obsahující kód. Na webových stránkách se nejčastěji používá pro různé efekty či kontrolu […]
Číst více
1 4 5 6 11
Pomůžeme vám s marketingem
Nezávazně s vámi probereme, jak posunout váš marketing vpřed nebo vyřešit aktuální problém.
Kontaktujte nás