Poznejte nejčastěji používané termíny v oblasti online marketingu. Náš přehledný slovník vám pomůže rychle porozumět odborným pojmům a lépe se orientovat v digitálním světě. Pro každý výraz jsme připravili jasné a stručné vysvětlení, často doplněné o příklady z praxe. Ať už se snažíte pochopit základní pojmy, jako je SEO nebo PPC, nebo se ponořit do složitějších témat, jako jsou atribuční modely nebo remarketing, náš slovník vám poskytne odpovědi. Slovník je navržen pro všechny – od úplných začátečníků po pokročilé profesionály, kteří chtějí mít terminologii stále pod kontrolou.
Jde o druh online marketingové kampaně, kdy je reklama uživateli zobrazována prostřednictvím webového prohlížeče. […]
Číst více

V oblasti marketingu jde o proces využívající herních prvků, principů a designu ke zvýšení […]
Číst více

Jde o techniku zvyšování prodeje, kdy prodejce nabídne zákazníkovi produkt nebo službu vyšší cenové […]
Číst více

Tato technika zvyšování prodeje spočívá v prodeji souvisejícího zboží nebo služeb zákazníkům, kteří zakoupili […]
Číst více

Jde o pojem z oblasti email marketingu. Open rate se používá k měření úspěšnosti emailových kampaní. […]
Číst více

Slangové označení pro odborníka v oblasti e-mail marketingu. Výraz je přejatý z angličtiny a označuje nadprůměrné […]
Číst více

Druh marketingu sloužící k šíření komerčního sdělení prostřednictvím sociálních sítí nebo e-mailů. Spočívá ve […]
Číst více

Adresa webu, například http://www.vasestranka.cz/.
Číst více

Ukazatel z dílny MajesticSEO.com, který představuje důvěryhodnost dané stránky.
Číst více

Typ struktury adres podstránek webu. Jsou-li adresy statické, tedy neměnné, je to výhoda […]
Číst více

Hodnota podobná PageRanku od Google, ale z dílny vyhledávače Seznam, který každé stránce na […]
Číst více

Soubor obsahující kód. Na webových stránkách se nejčastěji používá pro různé efekty či kontrolu […]
Číst více
