skip to Main Content

Kafe a marketing s Annou Zemanovou o marketingu v neziskovém sektoru

Na další online Kafe a marketing přijala pozvání Anna Zemanová, marketingová ředitelka Díky, že můžem. Povídali jsme si o tom, jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem. Prozradila nám také, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem nebo jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky.

Přečíst celý článek

Kafe a marketing s Jakubem Stupkou o marketingu Ecomail

Na další online Kafe a marketing přijal pozvání Jakub Stupka, jeden ze zakladatelů a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám mimo jiné, jak je možné vybudovat start-up bez investora, jakými způsoby lze posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.

Přečíst celý článek
17 způsobů jak získat e-mail

17 způsobů, jak efektivně získat e-mail návštěvníka

Máte seznam e-mailů svých stávajících a potenciálních zákazníků? Že ne? Tak byste to měli rychle napravit, protože bez databáze kontaktů hodně riskujete.

Nezavrhujte oslovování návštěvníků prostřednictvím e-mailu. Vaše Facebooková stránka může být ze dne na den smazaná, PPC reklamy mohou přestat fungovat při vstupu nové konkurence, která zvedne cenu, vyhledávač může změnit svůj algoritmus pro řazení výsledků a umístit vás místo první strany na jednu z posledních. Seznam e-mailových adres vám ale nikdo nevezme a vy tak můžete zákazníky oslovovat i nadále.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 11 lednových článků na blogu Včeliště

V lednu jsme na blogu Včeliště publikovali celkem 11 článků. Tak, jako to děláme každý měsíc, vám i v dnešním souhrnném článku přinášíme jejich shrnutí. Tato shrnutí se budou hodit  především těm z  vás, kteří Včeliště nesledují pravidelně. Máte díky tomu nyní jedinečnou příležitost si přečíst, co vše u nás za minulý měsíc vyšlo za články a zda vám něco neuniklo. Jste připraveni? Pohodlně se usaďte a čtěte.

Přečíst celý článek

Persony a jejich využití v různých formách online marketingu

Persony jsou vymyšlené příklady osob, které vám lépe pomohou pochopit a následně oslovit vaše reálné zákazníky. Persony reprezentují komplexní zhmotnění informací, které byste si jinak těžko představovali v širších souvislostech. Díky personám se vám postupně bude dařit produkt/službu vytvářet tak, aby byl(a) více „šitý(á)…

Přečíst celý článek

Shrnutí – 16 prosincových článků na blogu Včeliště

V prosinci jsme na blogu Včeliště publikovali 16 článků, včetně jednoho shrnujícího ty články, které se vám nejvíce líbily v minulém roce 2013. Abychom dodrželi naše pravidelná měsíční shrnutí, máte v tomto jednom z prvních příspěvku roku 2014 v rychlosti možnost poznat více než desítku kousků, které u nás v prosinci vyšly. Jste připraveni na pravidelnou dávku medového obsahu? Tady je!

Přečíst celý článek
Back To Top