Komunikace s uživateli na sociálních sítích – jak ji zvládnout a nezbláznit se
O tom, že pro úspěch na sociálních sítích zdaleka nestačí jen hezké příspěvky, jste se už určitě sami přesvědčili. Je nutné s uživateli nepřetržitě komunikovat a odpovídat na všechny možné a mnohdy i nemožné dotazy. Aby vám to nepřerostlo přes hlavu, dali jsme dohromady přehled užitečných rad, které vám komunikaci s fanoušky i hatery usnadní a ušetří váš čas i nějaké ty nervy.
Pravidla Facebooku, Instagramu a dalších sociálních sítí, která se vyplatí znát
Ať už spravujete jakýkoliv profil na kterékoliv sociální síti, měli byste znát její pravidla a podmínky používání. Tento soubor zásad jasně určuje, co si na dané síti můžete a nemůžete dovolit. Porušení těchto pravidel může mít za následek klidně až úplné zrušení…
Která sociální síť se hodí pro vaše podnikání?
Být aktivní na všech sociálních sítích, které existují, je pro mnoho lidí a firem lákavou představou. Taková aktivita však skýtá velkou časovou investici, precizní organizaci a poměrně vysoké náklady na správu všech vašich profilů. Navíc ne na každé sociální síti…
Kolik času zabere správa sociálních sítí?
Každá práce něco stojí. Peníze, úsilí a především čas. A ani sociální sítě nejsou výjimkou. Marketingový kanál, kterému se ještě před pár lety nárazově věnoval povětšinou nejmladší člen pracovního týmu, je dnes plnohodnotnou součástí firemních strategií a specializovaným oborem. Na…
Svatá trojice sociálních sítí: Jak uspět na Facebooku, Instagramu a YouTube?
Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Snapchat, TikTok a desítky dalších – to vše jsou sociální sítě, které v Česku používá přes 77 % populace. Oslovte všechny tyto uživatele i vy se svou nabídkou a začněte své podnikání na sítích prezentovat. V dnešním článku vám představíme 3 nejpoužívanější platformy a poradíme vám, jak s nimi pracovat, abyste podpořili svůj brand.