Logo Včeliště
DomůBlogmarketingová strategie

marketingová strategie

Případová studie redesignu webu.
Komplexní marketingová strategie přináší našim klientům vyšší efektivitu i nové zákazníky. V rámci dokumentu přicházíme s novými nápady, určíme, co (ne)funguje a na co je třeba se nejvíce zaměřit. U společnosti awin IT vyplynula ze strategie mimo jiné nutnost nové webové prezentace.
Přečíst článek
Aby přechod e-shopu do ostrého provozu proběhl hladce a bez komplikací, je potřeba se na něj pořádně připravit. Každá chyba vás totiž může stát nejen dokončenou objednávku, ale i důvěru zákazníka.
Přečíst článek
Při tvorbě e-shopu nestačí pouze vybrat šablonu a tím skončit. Na co byste ještě neměli zapomenout?
Přečíst článek
20. 7. 2020
Podpořit prodej nabízeného produktu efektivním marketingem – s tím se na nás obrátila firma TaskaHned, […]
Přečíst článek
2. 12. 2019
Doby, kdy dostačoval obsah v podobě textů na webu a blogových článků už jsou dávno […]
Přečíst článek
Ruce píšící na notebooku, symbolizující dovednosti copywritera v obsahovém marketingu.
11. 11. 2013
V této případové studii vám opět představím skutečné výsledky a sílu obsahového marketingu. Dozvíte […]
Přečíst článek

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Akademie Včeliště

Naučte se na našich online školeních, jak z vašeho marketingu udělat dlouhodobou konkurenční výhodu a oslovit nové zákazníky.

Nabídka kurzů
Naše publikace

Přečtěte si užitečné e-booky nebo tištěné publikace, které vám ukáží, jak efektivně propagovat vaši firmu.

Prohlédnout