6 tipů, jak využít obsahový marketing k úspěšnému uvedení produktu na trh
Chystáte se na trh uvést nový produkt? Pak jste určitě přemýšleli nad tím, jak jej co nejlépe propagovat. Zdárně jste produkt vytvořili nebo vyrobili, máte za sebou průzkum trhu a víte, kde a jak budete produkt prodávat. Teď je ale potřeba vyřešit další zásadní bod, a to jak dostat nový produkt do povědomí zákazníků. Jedním z klíčů k úspěchu vašeho produktu je promyšlený obsahový marketing. Přečtěte si, jak na to.
11 způsobů, jak propagovat nový e-book
5 příkladů mikrostránek, které dobře vypadají a fungují
Zdá se, že vytvořit mikrostránku je jednoduché a časově nenáročné, ale přitom je třeba vynaložit dost úsilí na to, aby byla vizuálně přitažlivá a fungovala, plnila svůj účel a na hlavní web přiváděla další a další návštěvy. Pojďme se společně podívat na 5 inspirativních mikrostránek, které se opravdu povedly a které jsou skvělým příkladem pro všechny.
Jak propagovat mikrostránku, aby na ni chodilo co nejvíce návštěvníků
Chcete mít více návštěvníků a vydělávat pomocí mikrostránky? Nestačí vám grafika, SEO, ani uživatelsky jednoduché rozhraní. Potřebujete propagovat a získat tak potřebné návštěvníky!
Jak probíhá taková propagace? V následujících bodech vám ukážu nejúčinnější způsoby propagace, které přivádějí potřebnou návštěvnost reálných lidí.