Obsahová strategie je základem úspěšného obsahového marketingu. Nastaví vám jasný plán a cíle, kterých realizováním strategie dosáhnete. Obsahuje v sobě vše od poznání problému vašich zákazníků, přes identifikaci vhodných témat pro obsah, e-maily, sociální sítě, až po konkrétní způsoby propagace a akční publikační plán na 60 dní, který díky našim radám převedete od praxe.

Podívejte se na ukázky z realizovaných obsahových strategií. Každou strategii vytváříme na míru konkrétnímu projektu. Na základě strategie pak rádi pomůžeme s realizací, nebo se tvorby obsahu chopíme naplno s naším týmem.

Ukázky z obsahových strategií

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close