Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i…
Kafe a marketing s Filipem Černým o marketingu Kytary.cz
Filip řídí marketing společnosti Kytary.cz už více než 10 let. Se svým 10členným týmem má za sebou velké úspěchy, ale i pár nezdarů, na které také přišla řeč. A o čem všem jsme si s Filipem povídali?
- Jaká je historie společnosti Kytary.cz a co je kromě maloobchodní prodejny ještě její součástí?
- Jak se řídí marketing společnosti působící ve 13 zemích?
- Proč je časopis Frontman mezi čtenáři už 8 let tak oblíbený?
- Jaké pořady vznikají na YouTube kanálu Kytary.cz s téměř 55 tisíci odběrateli?
- Nezdar s názvem Garáž Honzy Křížka – co to bylo za pořad a proč byl po 12 dílech ukončen?
- Kdy se spustí mezinárodní YouTube kanál a co nabídne?
- Proč mají vlastní e-shopové řešení a jaké jsou jeho přínosy?
- Jaké jsou z jejich pohledu výhody a nevýhody prodeje produktů přes „marketplace“?
Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si hodinku čas a pusťte si záznam. Filip v závěru odpovídal na dotazy diváků, třeba na to, jaký prodejní kanál jim funguje nejlépe.
Poslechněte si podcast
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
Videocast
Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu.
0 komentářů k zobrazení