
Na další online Kafe a marketing přijala pozvání Karolina Tomascová, zakladatelka obchodu Správná podprsenka. Mluvila třeba o tom, jak navýšit objednávky o 200 % krizi navzdory a s minimálními náklady na marketing.
Karolina hovořila o tom, jak se ze záliby stal podnik s několika kamennými prodejnami a e-shopem, který v době jarní krize zaznamenal 220% nárůst objednávek a 260% nárůst tržeb. Stalo se tak i díky e-mail marketingu, po kterém Karolina sáhla v okamžiku, kdy se z e-shopu stal jediný prodejní kanál. Karolina také hovořila o tom, proč si jako stěžejní sociální síť pro komunikaci zvolila Instagram a jakými pravidly se při vytváření obsahu řídí. V rámci tohoto tématu zmínila také influencer marketing a to, co konkrétně jí přináší.
V druhé části rozhovoru Karolina hovořila o prezentaci značky na veřejných akcích, které buď sama pořádá, nebo je na ně zvaná, a jaké další příležitosti to přináší. Na úplný závěr pak Karolina odpovídala na dotazy diváků. Zajímá vás, na jaké? Udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam ze streamu.
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.




Žádný komentář k zobrazení