skip to Main Content
Kafe A Marketing S Matějem Kapošvárym A Lukášem Havláskem – Včeliště Podcast 44

Kafe a marketing s Matějem Kapošvárym a Lukášem Havláskem – Včeliště podcast 44

Poslední Kafe a marketing letošního roku uvítalo hned dva hosty – Matěje Kapošváryho a Lukáše Havláska ze Shopsys.cz. Ty se ve své firmě zaobírají tvorbou e-shopů na míru, a to i pro velké klienty, jako jsou Okay.cz nebo Superzoo.cz. Pepa Řezníček ze Včeliště si pro ně připravil spoustu zajímavých dotazů. Dozvěděli jsme se, proč jezdí na konference, kolik je to stojí a jak vůbec vyhodnocují, jestli se jim účast vyplatila. Shopsys také vydává vlastní časopis EXEC, k dispozici je už jeho deváté číslo. Jaká za ním stojí myšlenka? A co jim tvorba časopisu přináší? To vše dozvíte v záznamu, který jsme na akci pořídili.

Přečíst celý článek
Jak Psát Texty Na E-shopu, Abyste Se Odlišili Od Konkurence A Více Prodávali

Jak psát texty na e-shopu, abyste se odlišili od konkurence a více prodávali

Texty klasického e-shopu tvoří z velké části popisy produktů, v malé míře pak popisy kategorií a dalších obsahových podstránek. Kdo investuje do obsahového marketingu, může mít obsahu mnohem více. Já se ale v následujícím článku zaměřím na to, jak vylepšit základní texty v e-shopu, a na nejčastější chyby, které majitelé e-shopů při přípravě popisků a obsahu dělají. Důležitá pravidla vám zkusím ilustrovat na příkladech Shoptet obchodů.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close