Kafe a marketing s Ondřejem Karanským o obsahovém marketingu ve světě financí a investic
V září za námi na kafe přišel marketingový ředitel úspěšné investiční platformy Portu.cz, které se daří získávat nové klienty zejména díky obsahovému marketingu. Ondřej Karanský uvedl, že obsah byl od začátku hlavním komunikačním kanálem Portu, a potvrdil tak naši tezi, že obsah je král. A že funguje i v tak citlivém oboru, jako jsou finance a investice.
Jak založit firemní účet na Instagramu
Pokud se dnes na některé ze sociálních sítí dělá byznys, pak je to bezpochyby Instagram. Ten se v posledních letech stal komplexní platformou, na které lidé sdílí svůj život, názory, inspiraci, vzdělávají sebe i ostatní, komunikují, baví se, ale také nakupují.
6 důvodů, proč se na Facebooku a Instagramu vyplatí investovat do obsahu
Proč se na sociálních sítích vyplatí tvořit obsah a ne jen dělat výkonnostní reklamy? Máme pro vás hned 6 důvodů, které vás přesvědčí.
Jak funguje algoritmus Facebooku a Instagramu
Komunikace s uživateli na sociálních sítích – jak ji zvládnout a nezbláznit se
O tom, že pro úspěch na sociálních sítích zdaleka nestačí jen hezké příspěvky, jste se už určitě sami přesvědčili. Je nutné s uživateli nepřetržitě komunikovat a odpovídat na všechny možné a mnohdy i nemožné dotazy. Aby vám to nepřerostlo přes hlavu, dali jsme dohromady přehled užitečných rad, které vám komunikaci s fanoušky i hatery usnadní a ušetří váš čas i nějaké ty nervy.
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 11
- Stránka 12
- Stránka 13
- Stránka 14
- Stránka 15
- Stránka 16
- Stránka 17
- …
- Stránka 124
- Další