skip to Main Content
obsahový marketing

Jak začít s internetovým marketingem: přehled základních nástrojů a důležitých informačních zdrojů

Dát o sobě vědět, být vidět a prosadit se, to jsou v dnešní době zásadní předpoklady úspěšného podnikání v online prostředí. Klíčem k tomu je internetový marketing. Pokud vás zaujal, ale nejste si jisti, jak s ním začít, pak přesně pro vás jsme připravili…

Přečíst celý článek
Jak správně vytvořit persony.

Tvoříme persony pro obsahový marketing

Součástí úvodní fáze příprav obsahového marketingu by měla být i tvorba person. Persona v kontextu obsahového marketingu je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vhodným konzumentem našeho obsahu či vhodným zákazníkem našeho podnikání. Persony si můžeme představit jako profily lidí, pro které budeme náš obsah psát. Bližší definici tohoto marketingového pojmu si přečtěte v našem slovníku. V tomto článku se podíváme na to, proč je vytvoření person důležité, jak je vytvořit a s čím vám profily pomohou.

Přečíst celý článek
obsahovy audit antena

Obsahový audit antenta.cz – Včeliště.cz podcast 25

V rámci 25. podcastu zhodnotíme po obsahové stránce internetový obchod antena.cz. Podíváme se na nápady na nový obsah, který zaujme zákazníky, řekneme si, jak vytvořit na webu průvodce, a přidáme pár tipů na vylepšení webu a na odstranění nedostatků v referencích. Podcast vznikl v rámci naší nabídky obsahových auditů zdarma. Jedná se o první obsahový audit, do kterého se může zdarma přihlásit úplně každý.

Chybkami podobnými těm, které v podcastu zmiňujeme, trpí většina webů. Sami si po zhlédnutí videa nebo po poslechu podcastu můžete na svých stránkách zkontrolovat, zda se tam také nevyskytují, a poučit se z nich. Postup registrace do bezplatného obsahového auditu pro každého od Včeliště.cz najdete v závěru článku.

Přečíst celý článek
Back To Top