

2. 11. 2022
Připravili jsme pro vás nový formát videí, ve kterých vám představíme aktuální informace […]
Přečíst článek



31. 10. 2022
Obsahová strategie někdy odhalí nutnost drobných úprav, jindy zásadních kroků. Jako v případě společnosti Gatema IT, kde došlo na kompletní redesign a tvorbu nového webu. Podívejte se na průběh a konkrétní výsledky.
Přečíst článek



25. 10. 2022
Nákupní cyklus je důležitým faktorem, který byste měli zohlednit ve své e-mail marketingové strategii. Pokud tedy chcete, aby dobře fungovala. Když nejprve pochopíte cestu zákazníka, bude snazší definovat cíle a naplno využívat potenciál e-mailingového nástroje.
Přečíst článek



21. 10. 2022
V oblasti optimalizace pro vyhledávače se od našeho posledního souhrnu stalo opravdu hodně. Přinášíme vám výběr toho nejzajímavějšího, co by vám rozhodně nemělo uniknout.
Přečíst článek



5. 10. 2022
Statistiky ukazují, že až 63 % marketérů v rámci propagační kampaně spolupracuje s deseti a více influencery. Výstupy z těchto kolaborací pak používají nejen pro sociální sítě, ale i další komunikační kanály. Jak využít spolupráci s (mikro)influencery v e-mailingu?
Přečíst článek



3. 10. 2022
Jak mohou sociální sítě a zbožíznalství pomoci zvýšit obrat na 1 miliardu? To nám prozradí Adam Pýcha, marketingový a e-commerce ředitel Knihy Dobrovský. Sejdeme se nad kávou ve středu 12. října v 17:30 v krásných prostorách Impact Hubu K10 v Praze.
Přečíst článek



19. 9. 2022
Máme pro vás opět porci tipů na marketingové konference, které stihnete ještě před začátkem vánočního shonu. Zaveďte pak získané informace a nové poznatky do praxe, ať to v novém roce můžete rozjet podle nejnovějších a hlavně funkčních trendů. Tak jdeme na to.
Přečíst článek



19. 9. 2022
Letní prázdniny jsou většinou obdobím útlumu. Nástroje pro e-mail marketing však nezahálely a využily takzvanou „okurkovou sezonu” pro vlastní vylepšení. Co je tedy nového a jaké marketingové trendy nás v e-mailingu čekají?
Přečíst článek



9. 9. 2022
Návratnost investic (anglicky „return on investments“, často uváděná jen pod zkratkou ROI) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné.
Přečíst článek



30. 8. 2022
Úsilí věnované obsahovému marketingu může přijít vniveč, pokud s ním správně nepracujete. Důvodů, proč vymazlený obsah nemá odezvu, může být více. Podívejme se teď na čtyři zásadní.
Přečíst článek



29. 8. 2022
V minulém článku jsme si podrobně představili jednu z nejdůležitějších metrik e-mail marketingu – tempo rozšiřování seznamu kontaktů. Dnes na něj navážeme a ukážeme vám, jak můžete sbírat kontakty, které následně prostřednictvím svých kampaní oslovíte.
Přečíst článek



19. 8. 2022
Za poslední roky máme s výběrovými řízeními mnoho zkušeností a chceme se s vámi o ně podělit. Abyste věděli, čemu se vyhnout a na co se zaměřit. Až budete usilovat o práci v marketingové agentuře, budete dobře připraveni.
Přečíst článek
