Chyby, kterých se v textech dopouštějí i copywriteři
Jak se říká, i mistr tesař se někdy utne. Proto není výjimkou, že i v textech profesionálních copywriterů najdete sem tam nějaké ty drobné odchylky od pravidel pravopisu. Ve Včelišti jsme dali dohromady chyby, se kterými se nejčastěji setkáváme, nebo je dokonce sami pácháme. Projděte si je, abyste měli jistotu, že se jich nedopouštíte také.
Kafe a marketing s Petrou Plemlovou o vyhodnocování marketingu e-shopu
Dalším hostem již tradiční akce Kafe a marketing tentokrát byla Petra Plemlová, zakladatelka e-shopů specializujících se na látky a oblečení pro děti unuodesign.cz a unuo.cz. Krátce představila své firmy i svou vizi a pak už se vrhla přímo do marketingu. S Pepou Řezníčkem, který večerem provázel, si povídala třeba o transakčních e-mailech a jak je důležité, aby tón komunikace prostupoval vším, co firma vypustí do světa, nebo o tom, jak vůbec plánovat a vyhodnocovat marketing e-shopu. Říká vám něco zkratka PNO a používáte ji, nebo patříte k většině, která svůj marketing nemá úplně „vychytaný“? Najděte si hodinu a pusťte si záznam na YouTube, případně audio verzi, pokud zrovna máte plné ruce práce.
Martin Mates začal u sebe a spoluzaložil e-shop pro každodenní hrdiny
Jak vyhodnocovat reklamy na FB?
Cesta Petry Plemlové mezi jedničky na českém e-shopovém trhu
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 45
- Stránka 46
- Stránka 47
- Stránka 48
- Stránka 49
- Stránka 50
- Stránka 51
- …
- Stránka 124
- Další