skip to Main Content
Kafe a marketing s Petrou Dolejšovou.

Právo a nuda? Petra Dolejšová vás přesvědčí, že to tak není

Působí křehce, ale její lokty jsou ostré jako břitva. Charismatická a sympatická Petra Dolejšová je už pět let advokátkou a jednatelkou advokátní kanceláře eLegal. Dala dohromady desetičlenný tým, který právními případy doslova žije. A hlavní pole působnosti Petry? Právo v marketingu a e-commerce světě. Tam si plave jako ryba ve vodě. A stejně skvěle se cítí, pokud může školit a předvést věřícím i nevěřícím Tomášům, že právo není nuda.

Přečíst celý článek
Služby Včeliště.

Marketing měníme v dlouhodobou konkurenční výhodu. Ale jak?

Ve Včelišti by to už dávno nebzučelo nebýt obsahového marketingu. To prozradil zakladatel naší agentury Josef Řezníček v nové příručce „Začněte s obsahovým marketingem. Co všechno se ale za pojmem „obsahový marketing“ skrývá? Obrovský balík činností od návrhu webu přes analýzy a audity, tvorbu obsahu, propagaci až po vyhodnocování a případnou volbu jiné strategie.

Přečíst celý článek

Nenechte si ujít školení, které promění váš obsah v konkurenční výhodu

Věděli jste, že stránkám s efektivním obsahovým marketingem roste návštěvnost 7× rychleji? A že 68 % zákazníků vnímá pozitivněji značku, která pro ně připravuje atraktivní obsah? Neochuďte se o to. Vypsali jsme nový termín intenzivního celodenního školení obsahového marketingu se zakladatelem agentury Včeliště Josefem Řezníčkem.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing se Shopsys.

Lukáš Havlásek a Matěj Kapošváry vás zvou na kávu i pokec o marketingu

Každý měsíc jiná tvář, další zkušenosti a neformální povídání o marketingu. Ani tentokrát nebudete litovat. Na Kafe a marketing do Standard Cafe na Praze 1 totiž 3. prosince v 18 hodin dorazí Lukáš Havlásek a Matěj Kapošváry. Lukáš je CEO společnosti Shopsys, Matěj tady působí na pozici marketingového ředitele.

Přečíst celý článek
Kniha Začněte s obsahovým marketingem.

Nová příručka, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing

S obsahovým marketingem to není záležitost na jednu noc. Bude od vás vyžadovat dlouhodobý vztah, kterému věnujete dostatek času, úsilí a mnohdy i nákladů. Sladce se vám za to odmění. Díky němu předběhnete konkurenci, posílíte svou značku a přiblížíte se zákazníkům, kteří ve vás získají důvěru. Jako u každého vztahu ale musíte vědět, jak na to. Ten správný recept najdete v naší příručce „Začněte s obsahovým marketingem“, která právě přišla z tiskárny a voní novotou.

Přečíst celý článek
Back To Top