skip to Main Content
Poslechněte si, jak vytvořit účinný obsahový magnet.

Obsahové magnety a bonusový obsah (přednáška z veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz podcast 35

Co nabídnout návštěvníkovi webu, aby vám poskytl svůj e-mailový kontakt a stáhl si obsah, který jste pro něj připravili? Josef na veletrhu Marketing Mix 2017 uvedl mnoho hodnotných příkladů – ať už z vlastní praxe, nebo ze zkušeností ostatních. Každý si však v podcastu určitě najde něco, co ho inspiruje. Podívejte se tedy, jak takový obsahový magnet vytvořit a čeho s ním lze dosáhnout.

Přečíst celý článek

Měření obsahového marketingu: Jak poznáte, že vám funguje?

Obsahový marketing je dlouhodobějším způsobem propagace. Aby vám správně fungoval a přinášel očekávané výsledky, je potřeba ho průběžně vyhodnocovat pomocí předem naplánovaných měření. Jedině tak poznáte, které postupy se vám vyplácí a na kterých ještě bude potřeba zapracovat. Právě na…

Přečíst celý článek
Back To Top