
Ani přicházející podzim náš blog nezabrzdil a za září jsme vytvořili celkem 12 článků. Celý měsíc se nesl ve jménu příprav elektronické knížky o obsahovém marketingu. Kromě toho jste mohli na blogu najít zajímavé články od naší copywriterky Venduly nebo asistentky Terezy, která má nově na starosti správu našich dvou nových projektů zaměřujících se na infografiky. Pojďme si společně ve zkratce představit, co vám mohlo uniknout, pokud náš blog nesledujete pravidelně.
Určitě ten pocit znáte všichni, kteří pravidelně publikujete nějaký obsah na internetu. Občas jste se silami u konce a psát moc nejde. Inspirace nepřichází. Vendula se rozhodla, že vám trochu ulehčí život a napsala své tipy pro efektivní načerpání inspirace. Jak s nimi naložíte, to je už na vás.
Tvorba prezentací z již vytvořených druhů obsahu může být jednou z vašich nových moderních forem propagace. Jestli už sami prezentace vytváříte, neměli byste se rozhodně stydět je dále propagovat. Jak na to, to vám poradí náš článek.
Guest posting možná znáte. Je to moderní forma propagace, ke které je nutné rozumně přistupovat. Správný postup včetně konkrétních a praktických tipů se dozvíte v našem článku "Jak prakticky postupovat při guest postingu". U čtenářů byl v době vydání úspěšný a oblíbený, takže věříme, že se bude líbit i vám.
Další z méně známých metod propagace na internetu je sdílení dokumentů. V článku se dozvíte, jaké dokumenty je vhodné sdílet a kde. Osvětlíme vám také principy efektivní recyklace internetového obsahu, do které můžeme sdílení dokumentů zařadit.
Pátý článek vám představí různé úrovně technik propagace. Podle typu vaší cílové skupiny si musíte zvolit vhodné techniky propagace. Vysvětlíme vám rozdíly mezi jednotlivými úrovněmi, aby pro vás propagace na internetu byla přirozenou součástí obsahového marketingu.
Sociální sítě zažívají boom, a proto jsme se rozhodli vám usnadnit činnosti, které s jejich správou souvisejí. V článku vám představíme pět doplňků, které vám pomohou se správou sociálních profilů a jejím konstantním růstem.
Abyste měli jistotu, že se vám obsahový marketing vyplácí, měli byste počítat jeho efektivitu. K tomu je nutné mít znalost čtyř základních skupin metrik. Článek je spíše teoretickým úvodem do měření obsahového marketingu.
Než se pro obsahový marketing rozhodnete, sepsal jsem dohromady 7 otázek, na které bezpodmínečně musíte mít jasné odpovědi. Článek je vhodný pro všechny, kteří se pro obsahový marketing rozhodli, ale ještě si úplně neujasnili odpovědi na důležité otázky s ním související.
Tento devátý článek je zaměřen prakticky. Dozvíte se v něm, jak prakticky pracovat s vyhodnocováním efektivity různých typů obsahu.
Josef Řezníček a Tomáš Procházka pro vás připravili hodnotný podcast o obsahovém marketingu. Kromě jejich tipů na zajímavé nástroje se máte možnost dozvědět něco ze zákulisí Včeliště a plánů do budoucna.
Tereza dostala úkol připravit odlehčující článek na náš blog. Jak se jí to podařilo, musíte posoudit sami. Třeba se i vy zasmějete nad sedmi skvělými vtipy o Včelkách.
Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, stále sleduje nejnovější trendy v oblasti SEO a pohotově pro vás připravil seznámení s jednou z posledních změn algoritmu vyhledávače Google - s vyhledávacím mechanismem Kolibřík.
Budeme rádi, když nás budete i nadále sledovat zde na blogu nebo na našich sociálních sítích.



Žádný komentář k zobrazení