V této případové studii se dozvíte, jak díky obsahovému marketingu firma zabývající se pojištěním, daněmi a konzultacemi zvýšila čtyřmi kroky produkci obsahu o 300 %, což ve výsledku vedlo k nárůstu návštěvnosti webu až o 100 %. Společně s novou obsahovou strategií byl upraven i design a koncept webu.
Všechny tyto změny vedly k výraznému a především v tomto případě rychlému posunu. Do třech měsíců od započetí nové online marketingové strategii byly vidět první výsledky na zakázkách, které firma získala v objemu 427 000 dolarů.
Nová obsahová strategie této firmy se skládala ze čtyř hlavních kroků, které vám v této případové studii představíme.
V následující části případové studie máte možnost se k jednotlivým bodům vrátit a přečíst si o nich více podrobnějších informací. Jestli vás tato případová studie zaujala, čtěte dál.
Hlavním bodem celé této případové studie byla tvorba nového podrobného obsahového plánu. Nová obsahová strategie se soustředila na změnu minulé strategie, která probíhala ve stylu ukázek „Jak jsme chytrá firma“. Nový obsahový plán byl připraven ve stylu „Víme, v čem vám můžeme pomoci“. Nová strategie měla hlavní dva cíle:
Autor obsahové strategie dále vysvětlil, že ideálním výsledkem nové obsahové strategie je tyto dva obory vzájemně propojovat do dobře fungujícího celku.
Dalším úspěšným konceptem byla nově využívaná recyklace obsahu. Když byl vytvořen nějaký hodnotný kousek obsahu, pracovalo se s ním dále - nezapadl hluboko do webu. Z textové formy se příspěvky předělávaly do dalších typů obsahu. Kromě toho, když byl vytvořen nějaký kousek obsahu na konkrétní téma, vždy se myslelo na to, aby na webu byly všechny formy konkrétního obsahu na všechny tři hlavní fáze nákupního cyklu zákazníka. Například:
Praktický příklad, jak tato recyklace může v praxi probíhat:
Součástí nové strategie byl i kompletní redesign webu. Opět se vracíme k výrazným rozdílům v celém online marketingu firmy. Původně by se dal web firmy charakterizovat takto:
Nový redesign webu:
Stručně řečeno, redesign webu kopíroval novou strategii a přístup k obsahovému marketingu.
Nejdůležitější částí nové obsahové strategie bylo její uvedení do praxe. Kombinací nového designu webu a kvalitního obsahového plánu se stal z webu efektivní „vydavatel“ kvalitních oborových informací.
Hlavní body nové strategie:
Cílem provedení obsahové strategie bylo vytvoření množství fungujících činností s jasným cílem.
Podívejte se na výsledky implementace všech kroků nového obsahového přístupu k celému webu.
Žádný komentář k zobrazení