V září za námi na kafe přišel marketingový ředitel úspěšné investiční platformy Portu.cz, které se daří získávat nové klienty zejména díky obsahovému marketingu. Ondřej Karanský uvedl, že obsah byl od začátku hlavním komunikačním kanálem Portu, a potvrdil tak naši tezi, že obsah je král. A že funguje i v tak citlivém oboru, jako jsou finance a investice.

Jak propojit online a offline marketing – Podcast 12
Vítáme vás u dalšího, tentokrát již 12. dílu včelího podcastu. Společně s Josefem Řezníčkem jsme se sešli, abychom si popovídali o propojení online a offline marketingu. Dozvíte se naše tipy, jak toto propojení udělat pro každou formu internetového marketingu, kterou se zabýváme. Doufáme, že se vám bude tento podcast líbit a že se nebudete nudit. Neváhejte a poslechněte si ho.
Odkazy z podcastu, které zmiňujeme
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček a Tomáš Procházka
Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: RSS
Pěkný podcast. Přihodím tip: Speciálně pro off-line jsem si založil speciální českou doménu, a k ní nainstaloval svůj vlastní zkracovač url, přes který pak směruju off-line příchozí návštěvu na cílovou stránku. Zkracovač umí i měřit.
Děkujeme za tip Mariáne a za pěkný komentář. Tomáš
Pěkný podcast. Přihodím tip: Speciálně pro off-line jsem si založil speciální českou doménu, a k ní nainstaloval svůj vlastní zkracovač url, přes který pak směruju off-line příchozí návštěvu na cílovou stránku. Zkracovač umí i měřit.
Děkujeme za tip Mariáne a za pěkný komentář. Tomáš