Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaJak propojit online a offline marketing - Podcast 12

Jak propojit online a offline marketing - Podcast 12

Vítáme vás u dalšího, tentokrát již 12. dílu včelího podcastu. Společně s Josefem Řezníčkem jsme se sešli, abychom si popovídali o propojení online a offline marketingu. Dozvíte se naše tipy, jak toto propojení udělat pro každou formu internetového marketingu, kterou se zabýváme. Doufáme, že se vám bude tento podcast líbit a že se nebudete nudit. Neváhejte a poslechněte si ho.

Odkazy z podcastu, které zmiňujeme

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

... náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Za tým Včeliště.cz

Josef Řezníček a Tomáš Procházka

Konzultant Včeliště se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Spoluautor první knihy o obsahovém marketingu v ČR.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Ecomail je nejpopulárnější e-mailingový nástroj v ČR a na Slovensku, zejména mezi e-shopaři. Jde o komplexní […]
Přečíst článek
Máte svou firemní stránku na Facebooku či na jiné sociální síti? Potom určitě víte, […]
Přečíst článek
Chcete-li zvýšit konverze, snížit míru opuštění stránek a posílit svou online viditelnost ve vyhledávání, […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

4 komentáře k zobrazení

  1. Pěkný podcast. Přihodím tip: Speciálně pro off-line jsem si založil speciální českou doménu, a k ní nainstaloval svůj vlastní zkracovač url, přes který pak směruju off-line příchozí návštěvu na cílovou stránku. Zkracovač umí i měřit.

  2. Pěkný podcast. Přihodím tip: Speciálně pro off-line jsem si založil speciální českou doménu, a k ní nainstaloval svůj vlastní zkracovač url, přes který pak směruju off-line příchozí návštěvu na cílovou stránku. Zkracovač umí i měřit.