Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketing7 chyb, kterými trpí i váš web, z pohledu copywritera - Podcast 14

7 chyb, kterými trpí i váš web, z pohledu copywritera - Podcast 14

[vc_row][vc_column][vc_column_text]V tomto v pořadí už čtrnáctém podcastu se díváme na zoubek textům na webechnejčastějším chybám, které vídáme na různých internetových stránkách, a to z pohledu copywritera. Dozvíte se, jakými nedostatky trpí možná i vaše texty na webu, a jak to napravit. S tématem mi pomůže naše copywriterka Petra Malá.

Poslechněte si podcast zde

Audio přehrávač

Stáhnout podcast si můžete zde.

Odkazy z podcastu, které zmiňujeme

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnou zde.

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

... náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Za tým Včeliště.cz

Josef Řezníček a Petra Malá

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[powerpress][vc_row][vc_column][vcex_spacing][vc_cta h2="Nejčastější chyby při psaní" txt_align="center" add_button="bottom" btn_title="Stáhnout soubor" btn_style="outline-custom" btn_outline_custom_color="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_background="#ffdf47" btn_outline_custom_hover_text="#ffffff" btn_shape="square" btn_size="lg" btn_align="center" btn_link="url:https%3A%2F%2Fvceliste.leadpages.co%2Fleadbox%2F140f56373f72a2%253A1657049ba346dc%2F5668515822436352%2F|title:St%C3%A1hnout%20soubor|target:%20_blank" css=".vc_custom_1455361832208{background-color: #f9f9f9 !important;}"]Stáhněte si seznam nejčastějších chyb při psaní a vylepšete tak svůj copywriting.[/vc_cta][vcex_spacing size="15px"][/vc_column][/vc_row]

Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Jedním ze způsobů, jak se svými fanoušky na Facebooku komunikovat a nabídnout jim něco […]
Přečíst článek
Dělat na sociálních sítích Meta reklamy, které vedou na web, není bez Meta […]
Přečíst článek
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být naprostá samozřejmost. Seznam čítající tisíce kontaktů sice […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

6 komentářů k zobrazení

  1. Nesnáším podcasty, videa a živé webináře.
    Jsou to zloději mého času.
    Není nad výstižný a několikrát seškrtaný, pečlivě napsaný článek, který lze přelítnout očima, vrátit se na zajímavá místa a případně jej vytisknout.
    V podcastech a videích jsou zbytečné kecy mimo věci, jenom aby se děj natáhl, aby se nějak ozvučilo ticho a aby to trvalo pokud možno co nejdéle aby divák měl pocit, že to je hodnotné.
    35 minut možná zajímavých informací by se jistě dalo přečíst za pár minut ve výživném a přehledném článku.
    No, ale je to moderní...
    Co třeba přepisovat podcasty? A vybírat z nich jenom hodnotné informace? Takový textový obsah, shrnutí děje.
    Přelítnu očima, zajímá, nezajímá, poslechnu, smažu, doba je rychlá, není čas poslouchat oblíbenou muziku natož podcasty...

  2. Nesnáším podcasty, videa a živé webináře.
    Jsou to zloději mého času.
    Není nad výstižný a několikrát seškrtaný, pečlivě napsaný článek, který lze přelítnout očima, vrátit se na zajímavá místa a případně jej vytisknout.
    V podcastech a videích jsou zbytečné kecy mimo věci, jenom aby se děj natáhl, aby se nějak ozvučilo ticho a aby to trvalo pokud možno co nejdéle aby divák měl pocit, že to je hodnotné.
    35 minut možná zajímavých informací by se jistě dalo přečíst za pár minut ve výživném a přehledném článku.
    No, ale je to moderní...
    Co třeba přepisovat podcasty? A vybírat z nich jenom hodnotné informace? Takový textový obsah, shrnutí děje.
    Přelítnu očima, zajímá, nezajímá, poslechnu, smažu, doba je rychlá, není čas poslouchat oblíbenou muziku natož podcasty...

  3. Chci se zeptat k bodu 1: stylistická nejednotnost. Dejme tomu, že nabízíte něco, co je určeno pro různé persony. Tyto persony se od sebe liší mj. tím, v jakém jsou stadiu zájmu o danou oblast - např. zdravá výživa, nebo si jdou koupit běžeckou obuv. Zatímco jedna skupina "má jen o něco zájem", chce to koupit, aniž se v tom vyzná. Druhá skupina už ví přesně co potřebuje a zajímá se o různé parametry. Texty pro obě skupiny musí být jiné - např. i z hlediska užívání odborných výrazů. Jak toto řešit? Přece nebudu mít pro každou skupinu zvláštní web? Já bych to spíš viděla tak, že bude jeden web a na něm hold texy stylisticky nejednotné, např. označené různými štítky nebo kategoriemi článků podle úrovně, např. Chci začít běhat x Pro zkušené běžce...

    1. Dva weby je asi nejvyšší forma oddělení obsahu pro různé persony. Většinou není třeba. Můžete si pomoct tím, že v rámci odbornějšího článku odkážete ty nezkušené na začátečnické texty. Vyřešit to můžete také vhodnou propagací, kdy každý druh obsahu budete cílit na jinou cílovou skupinu.

  4. Chci se zeptat k bodu 1: stylistická nejednotnost. Dejme tomu, že nabízíte něco, co je určeno pro různé persony. Tyto persony se od sebe liší mj. tím, v jakém jsou stadiu zájmu o danou oblast - např. zdravá výživa, nebo si jdou koupit běžeckou obuv. Zatímco jedna skupina "má jen o něco zájem", chce to koupit, aniž se v tom vyzná. Druhá skupina už ví přesně co potřebuje a zajímá se o různé parametry. Texty pro obě skupiny musí být jiné - např. i z hlediska užívání odborných výrazů. Jak toto řešit? Přece nebudu mít pro každou skupinu zvláštní web? Já bych to spíš viděla tak, že bude jeden web a na něm hold texy stylisticky nejednotné, např. označené různými štítky nebo kategoriemi článků podle úrovně, např. Chci začít běhat x Pro zkušené běžce...

    1. Dva weby je asi nejvyšší forma oddělení obsahu pro různé persony. Většinou není třeba. Můžete si pomoct tím, že v rámci odbornějšího článku odkážete ty nezkušené na začátečnické texty. Vyřešit to můžete také vhodnou propagací, kdy každý druh obsahu budete cílit na jinou cílovou skupinu.