Logo Včeliště
DomůBlogObsahový marketingShrnutí - 14 listopadových článků na blogu Včeliště

Shrnutí - 14 listopadových článků na blogu Včeliště

Na blogu Včeliště jste měli v průběhu listopadu možnost si přečíst celkem 14 zajímavých článků. Pro ty z vás, kteří si je nestihli přečíst všechny, jsme připravili jako obvykle pravidelné měsíční shrnutí naší práce. Pojďme se teď společně ve zkratce podívat na výsledky naší listopadové práce na blogu. Listopad byl především měsíc úspěšných případových studií obsahového marketingu a tipů pro efektivní e-mail marketing.

1. Případová studie - WIKA Instrument Corporation, LP

1. listopadu u nás vyšel článek popisující případovou studii společnosti WIKA. V článku jste měli možnost se dozvědět, jak společnost WIKA využila síly obsahového marketingu pro svůj úspěch. Stejným způsobem můžete obsahový marketing využít i vy.

2. E-mail marketing jako součást nákupního cyklu zákazníka

Děláte-li marketing pro váš projekt, určitě jste už určili nákupní cyklus zákazníka.  Ve druhém listopadovém článku jsme vám popsali, jak do tohoto nákupního cyklu můžete začlenit [slovnik slovo="E-mail marketing"]e-mail marketing[/slovnik], který je nejlepším komunikačním médiem s budoucími zákazníky. Článek si přečtěte zde.

3. Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších říjnových infografik

Každý měsíc pro Vás naše editorka Tereza připravuje a vyhledává ty nejzajímavější infografiky z Čech a zbytku světa. Ty nejpovedenější kousky máte možnost zhlédnout v jejím pravidelném měsíčním shrnutí.

alej listopad

4. Vybíráme vhodný software pro e-mail marketing

Další článek ze seriálu o e-mail marketingu se soustředil na dostupné programy, které vám doporučujeme pro rozesílání hromadných e-mailů používat. Jestliže s e-mail marketingem teprve začínáte, bude se vám náš článek určitě hodit.

5. Jak na lepší [slovnik slovo="Konverze, konverzní poměr"]konverze[/slovnik] a návštěvníky - Podcast 2

V prvním listopadovém týdnu jsme na blogu Včeliště publikovali náš v pořadí druhý podcast. Tentokrát jsme se s Josefem bavili o tom, jak získat lepší konverze a kvalitnější návštěvníky. Slyšeli jste ho? Pokud ne, stále máte možnost si ho poslechnout zde.

6. Případová studie: Bazénová firma snížila náklady na [slovnik slovo="PPC (platba za proklik, Pay Per Click)"]PPC[/slovnik] reklamy o 50 %

11. listopadu vyšla další případová studie na téma obsahový marketing. Popisovali jsme vám v ní, jak se z malé "bazénové" firmy stala jednička v oboru díky kvalitnímu obsahovému marketingu. Celý příběh si přečtěte zde.

7. 6 designerských chyb v e-mail marketingu, které ničí konverze

Velký úspěch na [slovnik slovo="Sociální sítě"]sociálních sítích[/slovnik] zaznamenal náš článek popisující hlavní designové chybye-mail marketingu. Rozesíláte-li e-maily, dovolím si tvrdit, že je pro vás jeho četba nezbytnou povinností. Vyvarujete se zbytečných přešlapů a [slovnik slovo="Click-through rate (míra prokliku, CTR)"]míra prokliku[/slovnik] vašich e-mailů bude od začátku velká.

listopad zapad slunce

8. Než začnete psát, nezapomeňte na těchto 7 důležitých věcí

Nejúspěšnější listopadový článek na sociální síti Facebook napsala naše šikovná copywriterka Vendi. Přečtěte si 7 nejdůležitější věcí, které byste měli udělat, než začnete s psaním článku.

9. SEO audit stránek pc-servis24.cz

Každý měsíc pro vás Josef natáčí krátké "[slovnik slovo="Search Engine Optimization (SEO, optimalizace pro vyhledávače)"]SEO[/slovnik] audity". Líbí se vám? Pokud ano, na ten listopadový se máte možnost podívat zde.

10. Případová studie obsahového marketingu společnosti Door To Door

Další případová studie na téma obsahový marketing vyšla v druhé polovině listopadu. Popisovali jsme v ní úspěch společnosti Door To Door, která v segmentu stěhovacích služeb získala díky nové marketingové strategii výrazný konkurenční náskok.

listopad stromy

11. 6 nejčastějších chyb začínajících copywriterů v e-mail marketingu

Jestli s e-mail marketingem teprve začínáte, je pro vás přímo "dělaný" náš jedenáctý článek. Jsou v něm přehledně popsané hlavní copywriterské, resp. obsahové chyby každého e-mailu. Přečtěte si ho a vyvarujte se jim.

12. Případová studie - obsahová strategie společnosti Honda

Poslední listopadová případová studie se týkala známé společnosti Honda. Honda vytvořila obsahově zaměřený web "Honda dream" a úspěchy, které s ním slavila, jsme popsali v této krátké případové studii.

13. Proč je pro e-mail marketing důležité A/B testování

Myslíte-li to s e-mailovým marketingem vážně, je důležité pravidelně rozesílané e-maily testovat a také konkrétní metriky e-mailů vylepšovat. Jaké to jsou a na co se zaměřit je obsahem třináctého listopadového článku ze série článků o e-mail marketingu.

14. 10 častých chyb v SEO - Podcast 3

Listopadové články na blogu uzavírá další podcast. Tentokrát jsme se s Josefem sešli, abychom vám představili 10 nejčastějších chyb v SEO. Jestli vás naše tipy zajímají, poslechněte si třetí podcast zde.

Závěr

Líbí se vám články, které vychází na blogu Včeliště? Pokud ano, budeme rádi, když nás budete sledovat na sociálních sítích nebo se přihlásíte k odběru [slovnik slovo="Newsletter (elektronický zpravodaj)"]newsletteru[/slovnik]. Jedině tak s námi budete neustále v obraze. Zachovejte nám prosím přízeň a těšte se na naše prosincové příspěvky!

Konzultant Včeliště.cz se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Více o něm naleznete na Impleo.cz nebo sledujte jeho Twitter a Google+

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Jedním ze způsobů, jak se svými fanoušky na Facebooku komunikovat a nabídnout jim něco […]
Přečíst článek
Dělat na sociálních sítích Meta reklamy, které vedou na web, není bez Meta […]
Přečíst článek
Aktualizovaná databáze kontaktů by měla být naprostá samozřejmost. Seznam čítající tisíce kontaktů sice […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení