Na blogu Včeliště jste měli v průběhu listopadu možnost si přečíst celkem 14 zajímavých článků. Pro ty z vás, kteří si je nestihli přečíst všechny, jsme připravili jako obvykle pravidelné měsíční shrnutí naší práce. Pojďme se teď společně ve zkratce podívat na výsledky naší listopadové práce na blogu. Listopad byl především měsíc úspěšných případových studií obsahového marketingu a tipů pro efektivní e-mail marketing.
1. listopadu u nás vyšel článek popisující případovou studii společnosti WIKA. V článku jste měli možnost se dozvědět, jak společnost WIKA využila síly obsahového marketingu pro svůj úspěch. Stejným způsobem můžete obsahový marketing využít i vy.
Děláte-li marketing pro váš projekt, určitě jste už určili nákupní cyklus zákazníka. Ve druhém listopadovém článku jsme vám popsali, jak do tohoto nákupního cyklu můžete začlenit [slovnik slovo="E-mail marketing"]e-mail marketing[/slovnik], který je nejlepším komunikačním médiem s budoucími zákazníky. Článek si přečtěte zde.
Každý měsíc pro Vás naše editorka Tereza připravuje a vyhledává ty nejzajímavější infografiky z Čech a zbytku světa. Ty nejpovedenější kousky máte možnost zhlédnout v jejím pravidelném měsíčním shrnutí.
Další článek ze seriálu o e-mail marketingu se soustředil na dostupné programy, které vám doporučujeme pro rozesílání hromadných e-mailů používat. Jestliže s e-mail marketingem teprve začínáte, bude se vám náš článek určitě hodit.
V prvním listopadovém týdnu jsme na blogu Včeliště publikovali náš v pořadí druhý podcast. Tentokrát jsme se s Josefem bavili o tom, jak získat lepší konverze a kvalitnější návštěvníky. Slyšeli jste ho? Pokud ne, stále máte možnost si ho poslechnout zde.
11. listopadu vyšla další případová studie na téma obsahový marketing. Popisovali jsme vám v ní, jak se z malé "bazénové" firmy stala jednička v oboru díky kvalitnímu obsahovému marketingu. Celý příběh si přečtěte zde.
Velký úspěch na [slovnik slovo="Sociální sítě"]sociálních sítích[/slovnik] zaznamenal náš článek popisující hlavní designové chyby v e-mail marketingu. Rozesíláte-li e-maily, dovolím si tvrdit, že je pro vás jeho četba nezbytnou povinností. Vyvarujete se zbytečných přešlapů a [slovnik slovo="Click-through rate (míra prokliku, CTR)"]míra prokliku[/slovnik] vašich e-mailů bude od začátku velká.
Nejúspěšnější listopadový článek na sociální síti Facebook napsala naše šikovná copywriterka Vendi. Přečtěte si 7 nejdůležitější věcí, které byste měli udělat, než začnete s psaním článku.
Každý měsíc pro vás Josef natáčí krátké "[slovnik slovo="Search Engine Optimization (SEO, optimalizace pro vyhledávače)"]SEO[/slovnik] audity". Líbí se vám? Pokud ano, na ten listopadový se máte možnost podívat zde.
Další případová studie na téma obsahový marketing vyšla v druhé polovině listopadu. Popisovali jsme v ní úspěch společnosti Door To Door, která v segmentu stěhovacích služeb získala díky nové marketingové strategii výrazný konkurenční náskok.
Jestli s e-mail marketingem teprve začínáte, je pro vás přímo "dělaný" náš jedenáctý článek. Jsou v něm přehledně popsané hlavní copywriterské, resp. obsahové chyby každého e-mailu. Přečtěte si ho a vyvarujte se jim.
Poslední listopadová případová studie se týkala známé společnosti Honda. Honda vytvořila obsahově zaměřený web "Honda dream" a úspěchy, které s ním slavila, jsme popsali v této krátké případové studii.
Myslíte-li to s e-mailovým marketingem vážně, je důležité pravidelně rozesílané e-maily testovat a také konkrétní metriky e-mailů vylepšovat. Jaké to jsou a na co se zaměřit je obsahem třináctého listopadového článku ze série článků o e-mail marketingu.
Listopadové články na blogu uzavírá další podcast. Tentokrát jsme se s Josefem sešli, abychom vám představili 10 nejčastějších chyb v SEO. Jestli vás naše tipy zajímají, poslechněte si třetí podcast zde.
Líbí se vám články, které vychází na blogu Včeliště? Pokud ano, budeme rádi, když nás budete sledovat na sociálních sítích nebo se přihlásíte k odběru [slovnik slovo="Newsletter (elektronický zpravodaj)"]newsletteru[/slovnik]. Jedině tak s námi budete neustále v obraze. Zachovejte nám prosím přízeň a těšte se na naše prosincové příspěvky!
Žádný komentář k zobrazení