7 tipů, jak proměnit návštěvníka webu ve spokojeného zákazníka
Případová studie: Jak vytvořit hodnotný bonusový obsah?
Inbound marketing: udělejte ze svého webu stroj na peníze
Zapomeňte na billboardy u silnice, drahé reklamní kampaně nebo kupování e-mailových databází. Zkostnatělé „outbound“ marketingové taktiky jsou příliš drahé a neefektivní. Pokud toužíte ze svého byznysu udělat stroj na peníze, pak se budete muset začít starat. Inbound marketing je o…
Jak na lepší konverze a návštěvníky – Podcast 2
Jak vyhodnocovat efektivnost obsahu
K tomu, abyste měli jistotu, že se vaše obsahová strategie vyplácí, byste měli sledovat správné metriky v závislosti na zvolených cílech. V minulém článku jsem vám představil 4 nejznámější skupiny metrik, které můžete v rámci obsahového marketingu sledovat. Dnes bych vám rád vysvětlil, jak prakticky postupovat při zjišťování efektivity konkrétních druhů obsahu. Vše si vysvětlíme v jednotlivých čtyřech krocích.