skip to Main Content
Tipy na to, aby váš web prosperoval.

7 tipů, jak proměnit návštěvníka webu ve spokojeného zákazníka

Vlastní webové stránky jsou dnes naprostou samozřejmostí pro každého, kdo to se svými produkty či službami myslí opravdu vážně. Jak se ale v tom množství stránek odlišit a získat potenciální zákazníky na svou stranu? Ve spolupráci s MioWebem jsme dali dohromady sedm tipů, které vám pomohou vytvořit prosperující web.

Přečíst celý článek
Speciálnímu Zahradnictví jsme vytvořili hodnotný bonusový obsah.

Případová studie: Jak vytvořit hodnotný bonusový obsah?

V dnešní, moderní době lidé přicházejí na chuť tak trochu jinému zahradničení. Náš klient Speciální Zahradnictví, pro něhož jsme připravili bonusový obsah, jim dokáže otevřít bránu právě k takovýmto možnostem. Představujeme vám případovou studii, která vám přiblíží, jak jsme postupovali při tvorbě a propagaci e-booku Revoluční hydroponie.

Přečíst celý článek
podcast1

Jak na lepší konverze a návštěvníky – Podcast 2

Připravili jsme pro vás druhý díl podcastu s názvem „Jak na lepší konverze a návštěvníky“. Tentokrát jsme se s Josefem sešli, abychom vám sdělili různé tipy na vylepšení konverzního poměru. Celý podcast má lehce přes dvacet minut, takže vám nezabere ani moc času. A i to je jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli podcasty vytvářet. Sami moc dobře víme, že pročítání článků je někdy pěkně nudná záležitost a hlavně zabere množství cenného času.

Přečíst celý článek

Jak vyhodnocovat efektivnost obsahu

K tomu, abyste měli jistotu, že se vaše obsahová strategie vyplácí, byste měli sledovat správné metriky v závislosti na zvolených cílech. V minulém článku jsem vám představil 4 nejznámější skupiny metrik, které můžete v rámci obsahového marketingu sledovat. Dnes bych vám rád vysvětlil, jak prakticky postupovat při zjišťování efektivity konkrétních druhů obsahu. Vše si vysvětlíme v jednotlivých čtyřech krocích.

Přečíst celý článek
Back To Top