Dělat na sociálních sítích Meta reklamy, které vedou na web, není bez Meta pixelu příliš…

Kafe a marketing s Milanem Šmídem o fungování marketingu Zásilkovny
Milan s velkým nadšením a zápalem pro to, co dělá, popsal, jaké konkrétní marketingové aktivity v Zásilkovně realizují. Proč je Zásilkovna jiná než ostatní doručovatelé, co ji odlišuje a s jakými výsledky? To vše zaznělo v odpovědích na otázky, které jsme Milanovi položili. A které to byly?
- Jaké jsou vize a cíle společnosti Packeta?
- S jakými cílovými skupinami komunikují?
- Co bylo hlavním cílem komunikace v době koronavirové pandemie?
- Jaké komunikační kanály využívají a co funguje nejlépe?
- Proč mezi marketingové nástroje zařadili i podcast?
- Jaký aprílový žert se jim letos povedl a jaké reakce vyvolal?
- S jakými influencery spolupracují a proč?
- Jak probíhá budování poboček v zahraničí?
Pokud vás zajímají podrobnosti, udělejte si chvilku čas a pusťte si záznam. Nepřijdete ani o dotazy diváků, na které Milan odpovídal v závěru našeho setkání.
Poslechněte si podcast
Audio přehrávač
Podcast si můžete stáhnout zde.
Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.
Videocast
Na videozáznam celého rozhovoru se můžete podívat na webových stránkách Akademie Včeliště v sekci Kafe a marketing.
Odkazy k podcastu
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Najdete nás i na Spotify
Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.
0 komentářů k zobrazení