Logo Včeliště
DomůBlog

Blog o marketingu nabitý informacemi

Dobré rady nad zlato! Tak ty vám přináší blog Včeliště zaměřený na online marketing. Dozvíte se, jak si vytvořit dlouhodobou konkurenční výhodu pomocí efektivního marketingu.

Osoba píšící na laptopu, symbolizující růst e-mailového seznamu.
19. 8. 2022
Tempo rozšiřování seznamu (anglicky „list growth rate“) je důležitou metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli nejen při posuzování, jestli byla kampaň úspěšná, či nikoliv, ale také při hodnocení e-mail marketingu jako celku. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné.
Přečíst článek
Žena natáčející video v kanceláři, optimalizace videí pro SEO
Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především […]
Přečíst článek
Osoba kontrolující e-mail na mobilním telefonu, symbolizující míru vrácení v e-mail marketingu.
5. 8. 2022
Míra vrácení (anglicky „bounce rate“, často uváděná jen pod zkratkou BR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek
Žena pracující na počítači s webovou stránkou zaměřenou na obsahový marketing a optimalizaci webu.
Každá firma je jedinečná. Má individuální přístup k podnikání, jinou cílovou skupinu, různě buduje značku. Něco však mají všechny firmy společné. Potřebu skvělého webu, který bude reprezentovat brand a efektivně prodávat produkty či služby. Aby toto splňoval, neobejde se bez několika propracovaných stránek, na kterých si dáte opravdu záležet. Které to jsou?
Přečíst článek
Klávesa s ikonou e-mailu symbolizující konverzní poměr v e-mail marketingu.
29. 7. 2022
Konverzní poměr (anglicky „conversion rate“, často uváděný jen pod zkratkou CR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek
Notebook s otevřenou e-mailovou schránkou na stole před publikem, symbolizující zpřístupnění e-mailů širšímu publiku.
Vaše e-maily mají vypilované copy a atraktivní grafiku, důkladně segmentujete publikum a využíváte ty správné kampaně. Můžete však udělat ještě víc. Zpřístupnit vaše e-mailové zprávy odběratelům, na které se často zapomíná.
Přečíst článek
Ruka na myši u notebooku, symbolizující míru prokliku v e-mail marketingu.
11. 7. 2022
Míra prokliku (anglicky „click-through rate“, často uváděná jen pod zkratkou CTR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek
Muž drží mobil s upozorněním na odhlášení z e-mailového seznamu.
1. 7. 2022
Míra otevření (anglicky „unsubscribe rate“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Zaslouží si samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek
Diagram SEO s klíčovými prvky jako vyhledávání, optimalizace, zpětné odkazy a hodnocení.
Jednou z nejdůležitějších věcí, kterou je třeba promyslet při optimalizování vašeho webu pro vyhledávače, je […]
Přečíst článek
Seznam emotikonů na obrazovce mobilního zařízení, použití v e-mail marketingu.
Emotikony se v e-mail marketingu začaly aplikovat pro upoutání pozornosti odběratele. V současné době to však má efekt spíše opačný, protože emoji vkládá do předmětu nebo preheaderu téměř každý. Má tedy tahle praktika ještě vůbec smysl?
Přečíst článek
Muž se usmívá při práci na notebooku, symbolizující úspěšnou e-mailovou kampaň a vysokou míru otevření.
17. 6. 2022
Míra otevření (anglicky „open rate“, často uváděná jen jako „OR“) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.
Přečíst článek
Notebook a šálek kávy na dřevěném stole, symbolizující práci na online marketingu a SEO.
Získávat zpětné odkazy pro své stránky přirozeně je snem mnoha majitelů stránek, kteří […]
Přečíst článek

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Akademie Včeliště

Naučte se na našich online školeních, jak z vašeho marketingu udělat dlouhodobou konkurenční výhodu a oslovit nové zákazníky.

Nabídka kurzů
Naše publikace

Přečtěte si užitečné e-booky nebo tištěné publikace, které vám ukáží, jak efektivně propagovat vaši firmu.

Prohlédnout