skip to Main Content
Jak funguje spoluprace s agenturou

Připraveni na spolupráci s agenturou? Čeká vás následující proces

Cítíte už dlouho, že úkol „oslovit agenturu” máte ve svém diáři mezi prioritami? Možná už jste v situaci, kdy je potřeba se na marketingovou agenturu obrátit. Ať už chcete získat kvalitní texty na svůj web, zefektivnit e-mailing, nebo dostat svůj obsah na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání, spolupráce se zkušenými markeťáky vám může pomoci dosáhnout vytyčených cílů.

Přečíst celý článek
8 video navodu

8 video návodů pro přidání uživatele do marketingových nástrojů

Potřebujete přidat kolegu nebo externistu do Google Analytics, Skliku, Business Manageru a dalších nástrojů, které pomáhají s úspěšným online marketingem? 

Protože se nám podobné dotazy často opakují a zároveň chceme mít návody pěkně pohromadě, rozhodli jsme se natočit video průvodce, ve kterých vše krok za krokem vysvětlujeme. Článek si uložte mezi záložky a vracejte se k němu, kdykoli budete potřebovat. 

Přečíst celý článek

Kafe a marketing s Filipem Černým o marketingu Kytary.cz

V květnu jsme na akci Kafe a marketing přivítali Filipa Černého, marketingového ředitele Kytary.cz. Společnost aktuálně působí ve 13 zemích a dosahuje miliardového obratu. Kromě běžných marketingových aktivit má Filip a jeho tým na starosti vydávání největšího oborového magazínu pro aktivní hudebníky Frontman, správu oblíbeného YouTube kanálu, na kterém běží pořady jako ON AIR nebo Kumšt se sto tisíci zhlédnutími. Nesmíme opomenout ani organizování akce Festiwall, jediného českého hudebního veletrhu.
Přečíst celý článek
Kolik stoji tvorba obsahu in-house

Kolik stojí tvorba obsahu, když se dělá in-house?

Možná jste se právě rozhodli, že je ten správný čas začít s content marketingem, nebo máte pocit, že váš stávající obsah nefunguje tak, jak byste si představovali. Víte, že budete potřebovat profesionála, který už v tomto rybníku nasbíral nějaké zkušenosti a jeho nápady nebudou jen střelou do prázdna, ale budou mít jasný směr a koncepci. A možná tušíte, že tvorba kvalitního obsahu bude vyžadovat více specifických profesí. Jako jedna z prvních otázek pravděpodobně vyvstane tato: kolik to celé bude stát?

Přečíst celý článek
Back To Top