Připraveni na spolupráci s agenturou? Čeká vás následující proces
Cítíte už dlouho, že úkol „oslovit agenturu” máte ve svém diáři mezi prioritami? Možná už jste v situaci, kdy je potřeba se na marketingovou agenturu obrátit. Ať už chcete získat kvalitní texty na svůj web, zefektivnit e-mailing, nebo dostat svůj obsah na lepší pozice ve výsledcích vyhledávání, spolupráce se zkušenými markeťáky vám může pomoci dosáhnout vytyčených cílů.
8 video návodů pro přidání uživatele do marketingových nástrojů
Potřebujete přidat kolegu nebo externistu do Google Analytics, Skliku, Business Manageru a dalších nástrojů, které pomáhají s úspěšným online marketingem?
Protože se nám podobné dotazy často opakují a zároveň chceme mít návody pěkně pohromadě, rozhodli jsme se natočit video průvodce, ve kterých vše krok za krokem vysvětlujeme. Článek si uložte mezi záložky a vracejte se k němu, kdykoli budete potřebovat.
O fashion marketingu s Jaroslavem Kauckým
Kolik stojí tvorba obsahu, když se dělá in-house?
Možná jste se právě rozhodli, že je ten správný čas začít s content marketingem, nebo máte pocit, že váš stávající obsah nefunguje tak, jak byste si představovali. Víte, že budete potřebovat profesionála, který už v tomto rybníku nasbíral nějaké zkušenosti a jeho nápady nebudou jen střelou do prázdna, ale budou mít jasný směr a koncepci. A možná tušíte, že tvorba kvalitního obsahu bude vyžadovat více specifických profesí. Jako jedna z prvních otázek pravděpodobně vyvstane tato: kolik to celé bude stát?
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 36
- Stránka 37
- Stránka 38
- Stránka 39
- Stránka 40
- Stránka 41
- Stránka 42
- …
- Stránka 124
- Další