skip to Main Content
Speciálnímu Zahradnictví jsme vytvořili hodnotný bonusový obsah.

Případová studie: Jak vytvořit hodnotný bonusový obsah?

V dnešní, moderní době lidé přicházejí na chuť tak trochu jinému zahradničení. Náš klient Speciální Zahradnictví, pro něhož jsme připravili bonusový obsah, jim dokáže otevřít bránu právě k takovýmto možnostem. Představujeme vám případovou studii, která vám přiblíží, jak jsme postupovali při tvorbě a propagaci e-booku Revoluční hydroponie.

Přečíst celý článek
Podcast 39 – Jak řídit firmu, kde všichni pracují na dálku

Přednáška z Barcamp Kolín: Jak řídit firmu, kde všichni pracují na dálku? – Včeliště podcast 39

Jak zvládnout organizaci své práce na dálku? Jak komunikovat s kolegy, kteří mohou být i na druhém konci světa? Jak úkolovat lidi a zajistit předávání práce mezi pracovníky, aby vše šlapalo, jak má? Nejen o těchto tématech přednášel Josef Řezníček na Barcampu v Kolíně. Uvažujete-li o práci na dálku, anebo pokud už ji znáte a potýkáte se s drobnými zádrhely, rozhodně doporučujeme zhlédnout video nebo si poslechnout podcast. Stručnější shrnutí pak najdete v článku.

Přečíst celý článek
Jak Včeliště vznikalo a jak je na tom dnes?

Včeliště se rozrůstá aneb Co dokázal patnáctiletý kluk s jasnou vizí

Bylo mu teprve 15 let, když si ve volném čase četl knihu od Kiyosakiho s názvem Bohatý táta, chudý táta. Zajímalo ho, jak podnikat. Když Josef Řezníček hledal brigádu, kde by si přivydělal, mohl jít do McDonald’s smažit hranolky. Místo toho chtěl tvořit vlastní projekty, webové stránky, prodávat reklamu. A tak to udělal!

Přečíst celý článek
Back To Top