skip to Main Content
Případová studie SEO a zvýšení tržeb.

Případová studie: Jak jsme zvýšili trojnásobně organickou návštěvnost

Firma STREFA, která disponuje rozsáhlým sortimentem pro celý dům včetně domácnosti a zahrady, se na nás obrátila s požadavkem na optimalizaci pro vyhledávače. Jejím hlavním cílem bylo zvýšení organické návštěvnosti a ideálně také tržeb. 

Analýza klíčových slov jako živná půda pro efektivní SEO

V době začátku spolupráce získával klient většinu zákazníků skrze drahé výkonnostní kampaně. Byla tedy potřeba snížit závislost na reklamních systémech a naopak posílit organickou návštěvnost z vyhledávačů, a to zejména pomocí SEO.

Odrazovým můstkem se stala analýza klíčových slov, na základě které jsme provedli optimalizaci:

  • popisků stránek
  • titulků
  • meta descriptions
  • nadpisů H1

Podle výsledků analýzy klíčových slov jsme také upravili stávající kategorie produktů a vytvořili nové.

Blogové články pro zvyšování návštěvnosti

Klíčová slova využíváme také při psaní blogových příspěvků, které nám klient taktéž svěřil. Díky zapojení dalších principů SEO se články zobrazují ve vyhledávačích na předních pozicích a přivádí velký počet unikátních návštěv. S tím jde ruku v ruce i zvýšení tržeb. 

Budování zpětných odkazů pro vylepšení výsledků vyhledávání

Abychom se mohli soustředit na budování těch správných odkazů a posilovat články s největším potenciálem, zpracovali jsme nejprve strategii tvorby zpětných odkazů. V ní jsme: 

  1. porovnali odkazový profil STREFA s konkurencí, 
  2. identifikovali příležitosti, jak budovat silný profil. 

Na výsledcích jsme pak postavili pravidelný linkbuilding.

Úspěch na všech frontách

Optimalizace webových stránek vedla k nárůstu:

  • počtu zobrazení i kliknutí
  • transakcí
  • tržeb

Pokud chcete znát výsledky optimalizace v číslech, zjistit, co všechno obsahovala analýza klíčových slov nebo se podívat na strukturu článků, které byly nejúspěšnější, stáhněte si případovou studii.

Jak vypadala optimalizace webu?

Chcete vědět, jak jsme postupovali a co naše činnost přinesla klientovi? Stáhněte si případovou studii, kde jsme všechno podrobně popsali.

Sdílejte:

Katka ve Včelišti působí jako obsahový stratég a copywriter. Každou větu převrátí naruby a zase zpátky, než s ní je spokojená.

0 komentářů k zobrazení

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top