
Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.
Sociální sítě jsou ideálním místem, kde vytvořený obsah sdílet. V případě Speciálního Zahradnictví jsme vsadili na propagaci blogových článků, sezónních produktů i návodných videí na Facebooku. Využili jsme také placenou propagaci včetně dynamických reklam. Které z příspěvků se ukázaly jako nejúspěšnější a jaké procento konverzí přinesly? Podívejte se na konkrétní výsledky propagace v naší případové studii.
Stejně jako pravidelná aktivita je na sociálních sítích důležitá také komunikace s fanoušky. Protože se Speciálním Zahradnictvím spolupracujeme dlouhodobě, povedlo se nám výborně poznat cílovou skupinu včetně jejích zájmů a potřeb – i to v úspěšné propagaci velmi pomohlo.
Jakou péči jsme sociálním sítím Speciálního Zahradnictví věnovali a s jakými výsledky? To všechno se dozvíte v naší podrobné případové studii.



Žádný komentář k zobrazení