Logo Včeliště
DomůBlogSociální sítěPřípadová studie: zapojení sociálních sítí do marketingového mixu
Náhled webu Speciální zahradnictví s nabídkou produktů a spolupráce s Včelištěm.

Případová studie: zapojení sociálních sítí do marketingového mixu

Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.

Jak úspěšně propagovat obsah

Sociální sítě jsou ideálním místem, kde vytvořený obsah sdílet. V případě Speciálního Zahradnictví jsme vsadili na propagaci blogových článků, sezónních produktů i návodných videí na Facebooku. Využili jsme také placenou propagaci včetně dynamických reklam. Které z příspěvků se ukázaly jako nejúspěšnější a jaké procento konverzí přinesly? Podívejte se na konkrétní výsledky propagace v naší případové studii

Na jaké další otázky dostanete v případové studii odpověď?

  • O kolik procent stoupla návštěvnost a konverze za konkrétní období?
  • Jaký placený dosah příspěvků jsme zaznamenali?
  • Jaké typy příspěvků publikujeme a kolikrát týdně?
  • Jak na Facebooku komunikujeme s fanoušky?
  • Jak fungují dynamické reklamy, jakou roli ve výsledcích sehrály a jak je to s rozpočtem?

Je důležité poznat zákazníky

Stejně jako pravidelná aktivita je na sociálních sítích důležitá také komunikace s fanoušky. Protože se Speciálním Zahradnictvím spolupracujeme dlouhodobě, povedlo se nám výborně poznat cílovou skupinu včetně jejích zájmů a potřeb – i to v úspěšné propagaci velmi pomohlo.

Inspirujte se, jak propagovat obsah na Facebooku

Jakou péči jsme sociálním sítím Speciálního Zahradnictví věnovali a s jakými výsledky? To všechno se dozvíte v naší podrobné případové studii.

Martinu baví skvělé texty: číst je, psát, brousit k dokonalosti. Poradí si s pravopisnými i stylistickými záludnostmi, zároveň nevypíná copywriterský zrak.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení