skip to Main Content
Případová Studie – Gallagher.cz

Případová studie – Gallagher.cz

Sdílejte:

E-shop Gallagher jsme díky obsahovému marketingu pomohli dostat téměř z nuly mezi největší e-shopy s e-cigaretami v České republice. V této případové studii si ukážeme, jak jsme to dokázali.

Stručné představení firmy

Gallagher.cz je přední český prodejce elektronických cigaret a příslušenství pro vapery. V roce 2008 byl vůbec prvním prodejcem e-cigaret v Brně a patří mezi první prodejce tohoto zboží v Česku a ve střední Evropě.

Hlavní problém

V roce 2013 byl Gallagher malý neznámý e-shop s kamennou prodejnou. V té době ale konkurence v oblasti prodeje e-cigaret rostla a nabývala na síle, a pro nevýraznou firmu bylo těžké zákazníky zaujmout. Gallagher se potřeboval něčím odlišit. Oslovil nás proto s žádostí o pomoc s internetovým marketingem.

Řešení

Nejprve bylo důležité dostat web na lepší pozice v internetových vyhledávačích. Zaměřili jsme se proto na doporučení a realizaci technických a obsahových úprav webu. Abychom dosáhli odlišení od konkurence, vytvořili jsme pro Gallagher unikátní obsahovou strategii, založenou na tématech, která lidé ve spojitosti s elektronickými cigaretami nejčastěji vyhledávají a která pomohou zákazníkům s výběrem té nejvhodnější e-cigarety a vapováním obecně.

Z čeho se skládala obsahová strategie:

  • Vytvořili jsme pro Gallagher jednoduchý magazín, na jehož stránkách pravidelně publikujeme zajímavé články ze světa elektronického kouření.
  • Pro internetový obchod jsme připravili několik e-booků plných poučných informací o e-cigaretách a e-kouření. Tyto knihy jsme nabízeli (a stále nabízíme) na konci některých článků jako výzvu k akci, díky které jsme získávali nové kontakty na potenciální zákazníky.
  • Zpracovali jsme originální infografiky, které přehledně vysvětlovaly důležité informace o e-kouření.
  • Společnosti Gallagher jsme pomohli rozjet e-mail marketing, ve kterém nejen prodává, ale hlavně upozorňuje na nejzajímavější obsah z magazínu.

Společně s obsahovým marketingem jsme se zaměřili také na optimalizaci webu pro vyhledávače. Na začátku jsme vyřešili hlavní technické nedostatky a později se věnovali obsahu stránek, budování povědomí, navazování partnerství s ostatními médii v oboru a zvýšení viditelnosti díky longtailu. Pro Gallagher jsme navíc vytvořili i vlastní obsahové projekty, takzvané mikrostránky, které propagujeme jako samostatné projekty a pomáhají přivádět návštěvníky a zákazníky na hlavní e-shop.

Čeho jsme dosáhli

Neznámý e-shop jsme za 3 roky dokázali dostat mezi největší obchody specializované na elektronické cigarety v České republice.

  • Nastavili jsme dlouhodobou a funkční obsahovou strategii založenou na návštěvnosti z vyhledávání.
  • Přivedli jsme e-shopu 1000 návštěvníků denně.
  • Dostali jsme web na výrazně lepší pozice v internetových vyhledávačích.
  • Díky obsahovému marketingu jsme e-shopu přinesli vyšší obrat.
  • Přilákali jsme zákazníky díky kvalitnímu obsahu v magazínu, e-boocích a infografikách.

Během naší spolupráce jsme podnikli několik zásadních kroků, které vedly k úspěchu e-shopu s elektronickými cigaretami. S firmou Gallagher nadále spolupracujeme a stále více se věnujeme vylepšování stávajícího obsahu a práci na dalších důležitých odvětvích.

Stáhněte si případovou studii e-shopu Gallagher.cz

Stáhněte si případovou studii, ve které se dozvíte, jak jsme e-shop Gallagher.cz dostali mezi největší české obchody v oboru e-cigaret.


Sdílejte:
Josef Řezníček

Josef Řezníček

Zakladatel projektu Včeliště. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

2 komentářů k zobrazení
  1. Pekne vyzerajuca pripadova studia. Mozno trochu off topic otazka. Pozeral som si ten magazin. Prispevky su bez datumu a bez moznosti pridavania komentarov. Znamena to, ze nie su vedene ako post, ale ako page?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top