skip to Main Content

Jak vybrat toho nejlepšího copywritera? 5 praktických rad pro vás!

„To je v pohodě, tu tiskovku si napíšu během víkendu.“ „Ne, kvůli jednomu článku přece nebudeme najímat externistu!“ „Jo, texty na úvodku dám do kupy během středy, nemusíš mi to připomínat dvacetkrát!“  „Na co nové texty? Vždyť originální popisky máme od výrobce!“

Že se ve výše uvedených řádcích poznáváte? Nebo jste se jednoduše přistihli při podobných myšlenkách? Pak součástí týmu vaší firmy s největší pravděpodobností není ani jeden profesionální copywriter. Ačkoli se může v mnohých případech zdát, že najímat novou pracovní sílu do již zaběhnuté firmy je zbytečné, ve skutečnosti můžete s novým copywriterem získat víc, než jen kvalitní texty. Máme pro vás 5 praktických rad a tipů, díky nimž skončí váš výběr copywritera nevídaným úspěchem.

Přečíst celý článek
Co by měl umět copywriter.

Copywriting není jen o psaní: 5 věcí, které by měl perfektně ovládat ideální copywriter

V současné době existuje poměrně zidealizovaná představa o tom, jak správný copywriter vypadá. Ve Včelišti jsme se ale zkusili na toto povolání podívat z jiného úhlu a došli jsme k 5 dalším schopnostem, které by měl copywriter mít. Je nám jasné, že těch dodatečných schopností může být více. Ostatně, klidně nám je do komentáře napište.

Přečíst celý článek
copywriting

Hyperkorektnost v textech aneb Toto „by jste“ dělat neměli

Jazykovědci šílí, v češtině zainteresovaná laická společnost si poklepává na čelo. Když se gramatickými a pravopisnými chybami hemží fóra a diskuze, kam chodí diskutovat celé spektrum lidí s nejrůznějšími úrovněmi ovládnutí mateřského jazyka, dá se to ještě do jisté míry pochopit. Jakmile se však chyby objeví v odborných, marketingových nebo jiných oficiálních textech, jde zpravidla o faux-pas a znemožnění se před čtenáři. V následujících řádcích se nebudeme věnovat obligátnímu i/y. Ačkoli je mezi námi už od 30. let minulého století, fenoménem doby se stává až teď, a to především ve spojitosti s rozvojem psané komunikace. Hyperkorektnost.

Přečíst celý článek

Copywriterská sebevražda aneb co vás stoprocentně „sestřelí“ z výsluní

Svět copywritingu je poměrně komplikovaný a nepředvídatelný. Stačí jeden jediný přešlap nebo nešvar a z vyhledávaného pisálka se může rázem stát živnostník, v tom horším případě čerstvý absolvent nebo maminka s malým dítětem bez práce, příjmu a zakázek. Co vás může z pomyslného copywriterského výslunísestřelit“ a čemu se proto při psaní svých textů vyhnout? To bude obsahem následujících řádků.

Přečíst celý článek

Jak být lepším copywriterem? 10 praktických rad pro vás

Již nějakou tu dobu se věnujete „copywriterskému řemeslu“. Píšete nejrůznější druhy textů – od klasických PR článků, přes titulky, popisky, až po tiskové zprávy nebo příspěvky na blog. Zkrátka a jednoduše, u té „proklaté krabice“ sedíte více, než je zdrávo… Pokud ještě nemáte aktivní rezervaci pokoje v Opavě, Bohnicích, Kroměříži nebo dalším zařízení, do jehož útrob se můžete současným tempem dostat, pak zvolněte, zpomalte, zastavte a začtěte se do následujících řádků, kde vám prozradím 10 praktických rad, jak se stát ještě lepším copywriterem a zároveň se nezbláznit.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting 4. část – 4 tipy na přesvědčovací techniky

Ať se vám to líbí nebo ne, musíte přijmout fakt, že cílem obchodních textů je zákazníka přesvědčit k nějakému vámi požadovanému kroku. Abyste toho dosáhli, měli byste být jak dobrým psavcem, tak i dobrým psychologem. V tomto čtvrtém díle našeho seriálu o naší psychice a copywritingu vám představíme 4 tipy na skvělé techniky, jak se dostat čtenářům opět o trochu hlouběji pod kůži.

Přečíst celý článek
Back To Top