skip to Main Content

Jak založit a spravovat firemní profil na Facebooku

Už dávno jsou pryč časy, kdy Facebook používala jen hrstka největších firem. Dnes se jedná o marketingový nástroj, který vám pomůže vybudovat si důvěrný vztah s vašimi současnými zákazníky, ale i přilákat nové. Tato sociální síť nabízí spoustu byznysových příležitostí, které by bylo škoda nevyužít. Obzvlášť proto, že se na Facebooku pohybuje přes 45 % Čechů.

Chcete je oslovit se svou nabídkou a podpořit své podnikání? Založte si firemní profil podle našeho návodu a začněte s ním aktivně pracovat.

Přečíst celý článek
Včeliště hledá specialistu na sociální sítě.

Hledá se specialist(k)a na sociální sítě

Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu nebo specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah, kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na Twitteru a LinkedInu, orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.

Přečíst celý článek
Jak na remarketing na Facebooku

Jak na remarketing na Facebooku?

Obecně se dá říct, že lidé, kteří vaši značku znají, se lépe přesvědčují k nákupu či jiné interakci. Pokud u vás dokonce už někdy nakoupili, platí to hned dvojnásob. Proto je remarketing zlatým grálem většiny marketérů. Kdo s ním nepracuje, připravuje se o cenné – a poměrně snadno získané konverze. V tomto článku se tak zaměříme právě na remarketing a na to, jak ho budovat i využívat.

Přečíst celý článek
Záznam Kafe a marketingu s Petrou Plemlovou.

Kafe a marketing s Petrou Plemlovou o vyhodnocování marketingu e-shopu

Dalším hostem již tradiční akce Kafe a marketing tentokrát byla Petra Plemlová, zakladatelka e-shopů specializujících se na látky a oblečení pro děti unuodesign.cz a unuo.cz. Krátce představila své firmy i svou vizi a pak už se vrhla přímo do marketingu. S Pepou Řezníčkem, který večerem provázel, si povídala třeba o transakčních e-mailech a jak je důležité, aby tón komunikace prostupoval vším, co firma vypustí do světa, nebo o tom, jak vůbec plánovat a vyhodnocovat marketing e-shopu. Říká vám něco zkratka PNO a používáte ji, nebo patříte k většině, která svůj marketing nemá úplně „vychytaný“? Najděte si hodinu a pusťte si záznam na YouTube, případně audio verzi, pokud zrovna máte plné ruce práce.

Přečíst celý článek
Jak vyhodnocovat reklamy na Facebooku.

Jak vyhodnocovat reklamy na FB?

Tvořit na Facebooku kvalitní reklamy je důležitá součást propagace. Neméně důležité je však i správné vyhodnocování reklam. Slůvko správné je zde přitom opravdu klíčové. Ne každá reklama s tisíci prokliky je úspěšná – a naopak. Dnes se tedy podíváme alespoň na pár základních tipů, jak a proč reklamu správně vyhodnocovat.

Přečíst celý článek
Back To Top
Close mobile menu