skip to Main Content
Jak vyhodnocovat reklamy na Facebooku.

Jak vyhodnocovat reklamy na FB?

Tvořit na Facebooku kvalitní reklamy je důležitá součást propagace. Neméně důležité je však i správné vyhodnocování reklam. Slůvko správné je zde přitom opravdu klíčové. Ne každá reklama s tisíci prokliky je úspěšná – a naopak. Dnes se tedy podíváme alespoň na pár základních tipů, jak a proč reklamu správně vyhodnocovat.

Přečíst celý článek
Jak nastavit Facebook Pixel?

Naučte se nastavit a používat Facebook pixel. Vyplatí se to!

Facebook pixel je zajímavý nástroj, který nám propůjčuje neobyčejnou moc. S jeho pomocí můžeme zjistit, kteří uživatelé Facebooku navštívili naše stránky i jak se zde chovali. Pokud to tedy s placenou propagací na Facebooku myslíte opravdu vážně, měli byste pixelu věnovat zvýšenou pozornost. Proto se dnes podíváme na jeho správné nastavení a následné používání.

Přečíst celý článek
Jak působit na Facebooku, aby si vás fanoušci oblíbili?

Co dělat a nedělat na Facebooku, aby vás fanoušci milovali

Všichni chceme, aby naše příspěvky lidé komentovali a sdíleli. A to z mnohem praktičtějších důvodů než z těch, že post s pár lajky vypadá trapně. FB algoritmus postupně snižuje přirozený dosah běžných příspěvků, ale pokud se zadaří a váš post získá vysokou míru zaujetí, zobrazí se také většímu počtu lidí. Nejdřív si ale musíte vytvořit své publikum, které vás bezmezně miluje a sleduje každé vaše… Dobře, nebudeme to přehánět. :)

Přečíst celý článek
Jaké změny přinesl rok 2017 na Facebooku?

Shrnutí: Co nového přinesl FB v roce 2017?

Facebook se neustále vyvíjí, aby uspokojil své fanoušky i zákazníky. Změny algoritmů, podle kterých se na vaší zdi zobrazují příspěvky přátel a „zalajkovaných“ stránek, se mění tak rychle, že pravidelné přizpůsobování novinkám se stalo pro správce sítí denním chlebem. Jaké byly ty největší změny, které ovlivnily marketing na Facebooku v roce 2017?

Přečíst celý článek
Back To Top