skip to Main Content

Svatá trojice sociálních sítí: Jak uspět na Facebooku, Instagramu a YouTube?

Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Snapchat, TikTok a desítky dalších – to vše jsou sociální sítě, které v Česku používá přes 77 % populace. Oslovte všechny tyto uživatele i vy se svou nabídkou a začněte své podnikání na sítích prezentovat. V dnešním článku vám představíme 3 nejpoužívanější platformy a poradíme vám, jak s nimi pracovat, abyste podpořili svůj brand.

Přečíst celý článek

Jak založit a spravovat firemní profil na Facebooku

Už dávno jsou pryč časy, kdy Facebook používala jen hrstka největších firem. Dnes se jedná o marketingový nástroj, který vám pomůže vybudovat si důvěrný vztah s vašimi současnými zákazníky, ale i přilákat nové. Tato sociální síť nabízí spoustu byznysových příležitostí, které by bylo škoda nevyužít. Obzvlášť proto, že se na Facebooku pohybuje přes 45 % Čechů.

Chcete je oslovit se svou nabídkou a podpořit své podnikání? Založte si firemní profil podle našeho návodu a začněte s ním aktivně pracovat.

Přečíst celý článek
Včeliště hledá specialistu na sociální sítě.

Hledá se specialist(k)a na sociální sítě

Do našeho včelištího týmu hledáme specialistu nebo specialistku na sociální sítě. Máš kreativní nápady na obsah, kromě Facebooku a Instagramu jsi jako doma i na Twitteru a LinkedInu, orientuješ se v nových trendech, víš, co je dynamická reklama, a umíš pracovat s FB pixelem? Pokud se ti rozsvítily oči a horlivě přikyvuješ, přidej se k nám.

Přečíst celý článek
Jak na Business Manager

Jak založit Business Manager a proč je dobré ho používat

Ať se nám to líbí, nebo ne, Facebook je pro firmy jedním z nejvýznamnějších nástrojů propagace. Jeho možnosti a potenciál jsou aktuálně v porovnání s ostatními sociálními sítěmi opravdu nezanedbatelné. Facebook má navíc pod palcem i Instagram, Messenger nebo WhatsApp. Pokud to tedy s propagací vlastní značky myslíte opravdu vážně, chybět byste tam rozhodně neměli. 

Přečíst celý článek
Jak na remarketing na Facebooku

Jak na remarketing na Facebooku?

Obecně se dá říct, že lidé, kteří vaši značku znají, se lépe přesvědčují k nákupu či jiné interakci. Pokud u vás dokonce už někdy nakoupili, platí to hned dvojnásob. Proto je remarketing zlatým grálem většiny marketérů. Kdo s ním nepracuje, připravuje se o cenné – a poměrně snadno získané konverze. V tomto článku se tak zaměříme právě na remarketing a na to, jak ho budovat i využívat.

Přečíst celý článek
Back To Top