skip to Main Content
Ondřej Karanský

Kafe a marketing s Ondřejem Karanským o obsahovém marketingu ve světě financí a investic

V září za námi na kafe přišel marketingový ředitel úspěšné investiční platformy Portu.cz, které se daří získávat nové klienty zejména díky obsahovému marketingu. Ondřej Karanský uvedl, že obsah byl od začátku hlavním komunikačním kanálem Portu, a potvrdil tak naši tezi, že obsah je král. A že funguje i v tak citlivém oboru, jako jsou finance a investice.
Přečíst celý článek
Podcast o umělé inteligenci s Janem Romportlem

Kafe a marketing s Janem Romportlem o umělé inteligenci (nejen) v marketingu

V červnu jsme se u kafe potkali s Janem Romportlem, expertem na umělou inteligenci, freelance AI konzultantem, VC deep-tech partnerem a CEO startupu Elin.ai. Jan disponuje titulem Ph.D. z umělé inteligence a 12 lety zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Není divu, že právě on nás nechal nahlédnout „do hlubin AI duše“.

Aby se člověk dostal problému takzvaně na kobylku, je potřeba pochopit, jak umělá inteligence funguje a co všechno dokáže. Honza se do tématu pustil opravdu z gruntu, takže pod povrch mohl proniknout i úplný laik. Vysvětlil nám, co AI dneska už dokáže a jak rychle se vyvíjí. Nastínil, proč nemá cenu učit se příkazy, ale snažit se nad AI přemýšlet.

Umělá inteligence zažila v loňském roce ohromný boom a Honza nám objasnil proč. Zároveň však varoval před překotným vývojem a nadužíváním AI. Napadlo vás někdy, že obsah dokonale personalizovaný díky umělé inteligenci může hraničit s neurohackingem?

„Nástroje, které využívají dnešní marketéři, nemá k dispozici ani armáda.“

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Radoslavem Conevem

Kafe a marketing s Radoslavem Conevem o obchodování na marketplaces

V květnu za námi na kafe přišel Radoslav Conev, zakladatel a majitel e-shopu Bioruza.sk, který díky online tržištím prodává své produkty po celé střední a jižní Evropě. Podělil se o cenné zkušenosti z oblasti marketplaces, prozradil, co funguje, ale nebál se ani říci, co se nepovedlo a v čem by se mohli zlepšit. S Radem jsme nahlédli pod pokličku fungování jak jeho e-shopu, tak i marketplaces.

Přečíst celý článek
Back To Top