Jak na úspěšný crowdfunding? Díky Donio už to víme
Jak využít FAQ v obsahovém marketingu
Kafe a marketing s Janem Romportlem o umělé inteligenci (nejen) v marketingu
V červnu jsme se u kafe potkali s Janem Romportlem, expertem na umělou inteligenci, freelance AI konzultantem, VC deep-tech partnerem a CEO startupu Elin.ai. Jan disponuje titulem Ph.D. z umělé inteligence a 12 lety zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Není divu, že právě on nás nechal nahlédnout „do hlubin AI duše“.
Aby se člověk dostal problému takzvaně na kobylku, je potřeba pochopit, jak umělá inteligence funguje a co všechno dokáže. Honza se do tématu pustil opravdu z gruntu, takže pod povrch mohl proniknout i úplný laik. Vysvětlil nám, co AI dneska už dokáže a jak rychle se vyvíjí. Nastínil, proč nemá cenu učit se příkazy, ale snažit se nad AI přemýšlet.
Umělá inteligence zažila v loňském roce ohromný boom a Honza nám objasnil proč. Zároveň však varoval před překotným vývojem a nadužíváním AI. Napadlo vás někdy, že obsah dokonale personalizovaný díky umělé inteligenci může hraničit s neurohackingem?
„Nástroje, které využívají dnešní marketéři, nemá k dispozici ani armáda.“
Kafe a marketing s Radoslavem Conevem o obchodování na marketplaces
V květnu za námi na kafe přišel Radoslav Conev, zakladatel a majitel e-shopu Bioruza.sk, který díky online tržištím prodává své produkty po celé střední a jižní Evropě. Podělil se o cenné zkušenosti z oblasti marketplaces, prozradil, co funguje, ale nebál se ani říci, co se nepovedlo a v čem by se mohli zlepšit. S Radem jsme nahlédli pod pokličku fungování jak jeho e-shopu, tak i marketplaces.
Kafe a marketing s Luborem Malým o HR marketingu
V březnu jsme se u kafe potkali s Luborem Malým, který se více než 7 let aktivně věnuje oblasti HR marketingu. Díky Luborovi jsme se dozvěděli, jak na tvorbu úspěšných HR kampaní, které vám přivedou přesně takové zaměstnance, jaké potřebujete.