skip to Main Content
Nepodceňujte reference

Nepodceňujte reference, dokážou proměnit návštěvníky v zákazníky

Síla referencí je nenahraditelná. Jde o skutečně efektivní součást marketingu, která by ve vaší strategii neměla chybět. Zkušenosti zákazníků s vaším produktem nebo službou jsou natolik cenné, že pokud jste je dosud brali jen jako důvod k poplácání se po rameni, čtěte dále. Prozradíme vám, jak reference sbírat i jak s nimi naložit v praxi.

Přečíst celý článek

Personalizace je budoucnost e-commerce. Jaké jsou její možnosti v e-mail marketingu a jak s ní začít?

Představte si, že přijdete do zverimexu, ve dveřích vás uvítá prodavač a rovnou vás odvede do oddělení vodítek pro velké psy, protože ví, že zrovna jedno pro svého labradora sháníte. Oddělení pelechů minete obloukem, protože ví, že jste jeden kupoval před půl rokem a ten pořád ještě dobře slouží, cestou se vás ještě zeptá, jak vašemu Buddymu chutnaly granule, které jste v obchodě koupili před měsícem. Při odchodu vám na ně nabídne slevu, a když si koupíte rovnou dvoje, ochotně vám je odveze až domů.  A teď si představte, že celá tato situace se neodehrává v místním krámku s potřebami pro zvířata, ale v eshopu.

Dá se vůbec tato situace napodobit v online prostředí? Dá, a možná o dost lépe, než jste si až doposud mysleli. Pojďme se v následujícím článku společně podívat na to, jak vašemu podnikání může pomoci dobře cílený personalizovaný e-mail marketing.

Přečíst celý článek
Back To Top