Audit sociálních sítí
Audit odhalí slabiny vaší prezentace na sociálních sítích a pomůže vám maximalizovat zisky. Provedeme analýzu aktuálního stavu profilů a stránek a poradíme, jak stávající výsledky znásobit. Vymyslíme obsah, který si návštěvníci zamilují, a způsob, jak efektivně zapojit placenou propagaci na sociálních sítích.
Audit sociálních sítí od Včeliště
Ve Včelišti vám pomůžeme s prezentací na sociálních sítích. Odhalíme případné slabiny a doporučíme obsah i způsoby jeho propagace. Společně proměníme sociální sítě v důležitou součást vašeho marketingu a s jejich pomocí přivedeme na váš web potenciální zákazníky.
Zaměřujeme se především na Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn a YouTube. Pro každou sociální síť vymyslíme na míru šitou strategii a zhodnotíme vaše současné působení.
Auditem sociálních sítí spolupráce s námi zdaleka nekončí. Rádi pomůžeme i s realizací veškerých doporučení. V případě zájmu se postaráme o přípravu kvalitních příspěvků, placenou propagaci a tvorbu výkonnostních kampaní nebo o kompletní správu vašich profilů.
Jak audit sociálních sítí od Včeliště probíhá
V rámci auditu sociálních sítí se mimo jiné zaměříme na:
Co o nás říkají naši klienti
Včeliště pro nás podrobně zanalyzovalo naše dosavadní počínání na Facebooku a Instagramu – to, jaký mělo úspěch u našich sledujících. Na základě této analýzy nám pak navrhli možnosti zlepšení a tipy pro zvýšení efektivity naší práce. Doporučili nám zavedení plánování včetně konkrétních návrhů pro vytváření obsahu. Protože se v našem rádiu na všech činnostech spojených s vysíláním podílejí děti, je v jejich rukou také úkol pracovat na propagaci rádia. Tomu odpovídala také forma doporučení a návrhů na vylepšení naší komunikace. Tak aby s doporučeními zvládly pracovat také samotné děti.
Včelišti za tuto pomoc děkujeme a těšíme se, jak se naše dětské rádio bude od nynějška ještě více šířit mezi posluchače. Na sociálních sítích nás pak vy všichni můžete vidět jak při samotném vysílání, tak i při činnostech spojených s jeho přípravou. Tak se nezapomeňte podívat, jak nám to jde.
Audit sociálních sítí byl součástí obsahové strategie, kterou jsme si od Včeliště objednali pouze na jejich doporučení jako prvního kroku pro pravidelnou tvorbu obsahu. Prakticky jsme to vnímali „jen“ jako navýšení ceny služby a přistupovali jsme k tomu hodně skepticky. Celá strategie stavěla na rozsáhlém auditu našeho obsahu i obsahu konkurence a výsledek nás absolutně rozsekal. Neočekávali jsme takovou profesionalitu, komplexnost, detail a rozsah. Na 122 stranách (nepočítáme strany příloh) bychom však neubrali jediné slovo. Nejednalo se o vycpávky, ale praktické zhodnocení stavu + praktická doporučení a konkrétní kroky (včetně jejich prioritizace), které je potřeba udělat. Dnes, po několika letech po jejím vypracování, stále těžíme ze získaných poznatků a zpětně si nedokážu náš marketing (nejen ten obsahový) bez této strategie představit.