Případová studie: zapojení sociálních sítí do marketingového mixu
Pro Speciální Zahradnictví tvoříme ve Včelišti obsah už několik let a za tu dobu se z e-shopu stal lovebrand mezi zahradníky. Jakých výsledků jsme dosáhli, když jsme do marketingového mixu naplno zapojili sociální sítě? O všechny detaily se s vámi podělíme v naší případové studii.
Proč je důležité tvořit evergreenový obsah?
Představte si, že vám několik blogových článků bude přinášet značnou část návštěvnosti vašeho webu. A to konzistentně po dobu několika měsíců i let. Takovou sílu má evergreenový obsah. Jak vypadá, k čemu je dobrý a jak ho vytvořit? Právě na to se zaměříme v tomto článku.
Kafe a marketing s Martinem Bazalou o marketingových nástrojích RAYNET
Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala, který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci.
Kafe a marketing proběhne poprvé online. Hostem bude Martin z Econea.cz
Novinky ze světa SEO – srpen 2020
Srpen přinesl novinky hlavně u Googlu. Dozvědět jste se mohli např. to, kolik procent vyhledávacích dotazů je ročně nových nebo to, jaké signály Google používá ke kanonizaci, není-li nastavena na webu. Diskuzi vzbudil článek o boření SEO mýtů, dočtete se o několika SEO hororech a zajímavá data nabídla studie chování uživatelů při vyhledávání na Googlu.
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 41
- Stránka 42
- Stránka 43
- Stránka 44
- Stránka 45
- Stránka 46
- Stránka 47
- …
- Stránka 124
- Další