skip to Main Content
Kafe a marketing s Petrou Dolejšovou.

Kafe a marketing s Petrou Dolejšovou o právní stránce marketingu

Na první Kafe a marketing tohoto roku dorazila Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal. Rozpovídala se o tom, jak firmě pomohl obsah, který se stal konkurenční výhodou – a to hlavně díky skvěle nastavenému tónu komunikace, jehož základem je lidský postoj v ne příliš (pro laiky) přístupném oboru. Řeč přišla i na GDPR nebo na to, jak se obhájit v prostředí, které je chráněno advokátním tajemstvím. Večerem provázel Josef Řezníček, který si na závěr pro Petru přichystal několik otázek, se kterými se v marketingu často setkává.

Přečíst celý článek
Včeliště v roce 2019.

Jak to Včelišti bzučelo v roce 2019

Stejně jako jsou pilné skutečné včelky, oplývaly v roce 2019 pracovitostí i ty lidské, které pracují pro Včeliště. Náš tým spolu dokázal perfektně spolupracovat na dálku a bezvadně jsme si užili i několik společných chvil při setkáních. Abychom se s vámi mohli podělit o to, co už loňskému roku nikdy neodpářeme, dali jsme dohromady jakousi bilanci.

Přečíst celý článek
Co je obsah a co o něm říkají známé osobnosti.

Jak obsah vnímají známé osobnosti online marketingového světa?

Mnoho marketérů vnímá obsahový marketing pouze v podobě klasických článků, případně videí. Avšak význam slova obsah je mnohem širší. Obsah je vše, co dává uživateli smysl, ideu nebo přidanou hodnotu. Obsah baví, inspiruje a učí nové věci. I když je to nejčastěji v podobě textu či videí, formátů je daleko více. Informační grafiky, sociální sítě, e-booky, webináře, kvízy, podcasty, soutěže… Možností je mnoho.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing se Shopsys.

Kafe a marketing s Matějem Kapošvárym a Lukášem Havláskem o tvorbě e-shopů na míru

Poslední Kafe a marketing letošního roku uvítalo hned dva hosty – Matěje Kapošváryho a Lukáše Havláska ze Shopsys.cz. Ty se ve své firmě zaobírají tvorbou e-shopů na míru, a to i pro velké klienty, jako jsou Okay.cz nebo Superzoo.cz. Pepa Řezníček ze Včeliště si pro ně připravil spoustu zajímavých dotazů. Dozvěděli jsme se, proč jezdí na konference, kolik je to stojí a jak vůbec vyhodnocují, jestli se jim účast vyplatila. Shopsys také vydává vlastní časopis EXEC, k dispozici je už jeho deváté číslo. Jaká za ním stojí myšlenka? A co jim tvorba časopisu přináší? To vše dozvíte v záznamu, který jsme na akci pořídili.

Přečíst celý článek
Back To Top