Jaro nám klepe na dveře a na náš blog to má pravděpodobně blahodárný účinek. Stále pro vás pravidelně píšeme články. A stále držíme vysokou laťku kvality. Posuďte sami březnovou úrodu osmnácti následujících šťavnatých kousků. Kromě našeho stálého tématu a korektorského okénka jsme si pro vás tentokrát přichystali dvě nabídky. Jednak hledáme další posilu do našeho včelího týmu a jednak jsme se rozhodli, že blog otevřeme případným zájemcům o kvalitní guest posting. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost. Přesvědčte se sami.
Každý měsíc pro vás Tereza hledá zajímavé infografiky z českých luhů a hájů, ale i těch ze zahraničí. Že se její reporty vyplatí sledovat, se můžete přesvědčit u těchto měsíčních shrnutí. Pravidelně vám ukazuje ty nejlepší kousky za minulý měsíc a ne jinak tomu bylo i v únoru.
Možná jste zaregistrovali, že jsme nedávno vydali knížku o obsahovém marketingu. Abychom její vydání nějak oslavili a podrobně vám ji představili, uspořádali jsme náš historicky první webinář. Tím vás provázel Josef Řezníček, zakladatel Včeliště.
Rozhodli jsme se otevřít náš blog všem příznivcům a odborníkům na [slovnik slovo="Internetový marketing (Internet marketing)"]internetový marketing[/slovnik]. Moc dobře si uvědomujeme, že patent na pravdu nemáme pouze my. Náš blog má stále větší sledovanost, několika set lidí denně, a proto si myslíme, že by bylo pro naše čtenáře zajímavé číst informace i od jiných odborníků na internetový marketing. Pokud cítíte, že byste měli našim čtenářům co nabídnout, neváhejte se ozvat.
Za poslední rok jsme vydali pěknou řádku e-booků a i jednu tištěnou knihu. Všimli jste si, jak se sekce publikujeme hezky zaplňuje? V tomto trendu budeme samozřejmě pokračovat i do budoucna. Myslíme si, že zajímavé informace v přehledné formě jsou pro naše čtenáře velkou výhodou. Posledním, březnovým přírůstkem byl e-book 12 případových studií obsahového marketingu. Pro všechny zájemce o obsahový marketing takřka povinná četba.
Mezi naše čtenáře patří i pokročilejší znalci [slovnik slovo="Search Engine Optimization (SEO, optimalizace pro vyhledávače)"]SEO[/slovnik] a dalších technik internetového marketingu. Proto jsme se rozhodli, že budeme předávat naše know-how i pro tuto skupinu. V tomto článku se naučíte, jak pracovat s velkým množstvím nadpisů a titulků a jak je upravit tak, aby byly vhodné jak pro návštěvníky, tak pro vyhledávače.
Hlavní včelí [slovnik slovo="Copywriting (CW)"]copywriterka[/slovnik] Vendi pro vás už od ledna tvoří sérii článků na téma "Chytáky českého jazyka". V online marketingu má text velký význam, a proto i my na kvalitu a správnost textu dáváme velký pozor. Abyste se stejně jako my vyhnuli nástrahám českého jazyka, doporučujeme vám tento její seriál sledovat.
Poptávka po našich službách stále roste a obsah je naše [slovnik slovo="Doména"]doména[/slovnik]. Hledáme copywritera, který má stejné hodnoty jako my a chce být součástí Včeliště. Pokud jsi to právě ty, neváhej a piš.
Když jsme publikovali tento článek, nejvtipnější reakci na Twitteru poslal známý copywriter Martin Tomčík: "Nepoužívat je". Martin má určitě pravdu. Nejjednodušší cestou, jak se něčemu vyhnout, je to vytěsnit. Nicméně to není řešení, a pro ty z vás, kteří se rozhodli naučit se tato "zákeřná" zájmena používat, čeká tento článek.
Čím více píšete, tím více si uvědomujete, jak moc mají slova a obsah obecně význam. Volně tímto článkem navazujeme do série příspěvků o personách a tónu komunikace. Bez znalosti základních psychologických taktik nemůžete totiž tvořit přesvědčivé texty. První ze série článků věnovaných této problematice najdete zde.
Ve druhém článku jsme více zmínili a zdůraznili význam tónu komunikace u textů, kterými potřebujete čtenáře přesvědčit. Hlavním tématem článku jsou čtyři užitečné body, kterých když se budete držet, budou vaše texty velice přesvědčivé - i z hlediska tónu komunikace.
Texty jsou slova a slova jsou texty. Aby texty dobře zněly a s cílovým publikem vnitřně rezonovaly, musíte vybírat vhodná slova. Taková, která dobře zní, vaše cílová skupina je zná a vyvolávají v nich nějaké emoce. Pokud o slovech vůbec nepřemýšlíte, uniká vám hlavní podstata přesvědčování v copywritingu pomocí promyšlených textů s vhodně začleněnými slovy.
Pravidelně pro vás natáčíme krátké SEO audity. Ne jinak tomu bylo i v březnu, kdy si vzal Josef Řezníček na starost audit pro stránku outdoorovesauny.cz. Pokud neradi čtete články, můžou být pro vás naše video audity zajímavou změnou.
V březnu jsme zvládli napsat do této mini-série o psychice a copywritingu celkově čtyři části. V této čtvrté jsme prezentovali 4 tipy na zajímavé a méně známé přesvědčovací techniky. Četli jste tento článek? Pokud ne, určitě doporučujeme. Obohatí vás o nové přístupy ke copywritingu.
Zhruba před týdnem vyšel na blogu článek pojednávající o rychlosti a optimalizaci pro vyhledávače. Rok se s rokem sešel a máme tu jeho pokračování. Tentokrát jsme se v něm zaměřili na několik pokročilejších technik, které vám pomohou rychlost stránky výrazně zvýšit. Nevíte jak na to? Čtěte zde.
O personách jsme toho napsali mnoho. Věřím, že už jsme vás je naučili vytvářet velmi dobře a že tedy nějaké ty základy už máte. Tento článek vám představí další tipy, jak person využít ve váš prospěch. Ukáže vám 6 konkrétních tipů, které vaše podnikání na internetu výrazně posunou vpřed.
Informujeme vás pravidelně o novinkách z oboru. Jednou takovou zajímavou zprávou je například rozhovor s jedním ze zakladatelů společnosti Google. Doporučujeme vám ho pozorně poslechnout. Třeba v něm objevíte nějakou inspiraci pro vaše vlastní projekty do budoucna.
Dumali jste někdy nad tím jak a kam určitý akademický titul napsat? Naše copywriterka Vendi asi ano, a proto pro vás napsala tento skvělý shrnující článek.
Posledním březnovým článkem jsem chtěl upozornit na nejčastější chyby, kterých se začátečníci dopouštějí, když vytvářejí tón komunikace. Pokud nechcete chybovat, doporučuji přečíst a častých přešlapů se vyvarovat. Ušetříte si mnoho práce do budoucna a vaše značka bude růst už od prvních okamžiků.
Březen byl pro nás, minimálně co se týče množství obsahu, velice výživný měsíc. Vyšlo u nás krásných osmnáct článků, čímž jsme stylově přivítali jaro 2014. Těšíme se na vás u dubnové nálože, která už bude plná pučících květů a dalších pláství sladkého medu. Líbí se vám naše práce? Sledujte naše kroky i na [slovnik slovo="Sociální sítě"]sociálních sítích[/slovnik]. Stejně pilně působíme i na Facebooku, Twitteru i Google+. Díky za pozornost.
Žádný komentář k zobrazení