Jak vypadají vaše e-maily zasílané zákazníkům?

Stáhněte si přehlednou infografiku věnovanou správné grafické i obsahové podobě newsletteru. Přizpůsobte se jí a můžete si být jisti, že vaši zprávu už zákazníci nepřesměrují do koše.

V e-mailové schránce vám přistane zpráva, jež už svým předmětem působí nezajímavě. Označíte ji a „vyhodíte“ do koše. Pokud nechcete, aby se toto stávalo s newslettery, které rozesíláte vy, naučte se zaujmout.

Pro e-mail marketing zvolte vhodný, spolehlivý a snadno ovladatelný software. Promyslete, kdo je vaším cílovým zákazníkem a co ho určitě zajímá. Pište, jako byste s ním mluvili, a poskytněte mu to, po čem prahne.

Jak by měl vypadat newsletter.
Co zákazníka zajímá, to z e-mailu nesmaže

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Stáhněte si zdarma náš newsletter a mějte naše e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

Jaký design e-mailu zvolit?

Jednoduchý design – lépe se zobrazuje v mobilních zařízeních. Nemusíte použít žádnou grafiku, ale nebuďte nudní a šedí. Udržujte stejnou velikost tlačítek, členění i zarovnání textu. Příliš se nerozepisujte.
Bohatý design – je vhodný ve chvíli, kdy chcete zákazníkům něco ukázat a zapůsobit na jejich emoce (např. vánoční přání). Buďte kreativní, můžete i propojit branding s virálním marketingem.

Chcete vidět, jak by měl ideálně vypadat vámi zaslaný newsletter? Stáhněte si zcela bezplatně přehlednou infografiku a uveďte ji do své praxe.