O spolupráci
Specializovaný prodejce potřeb pro indoor pěstování rostlin nás oslovil se zadáním získat více zákazníků pro jeho internetový obchod. Postupně jsme převedli stránky na lepší e-shopový systém a navrhli novou grafickou podobu.
Pro Speciální Zahradnictví jsme navrhnuli magazín, který jsme začali plnit obsahem pomáhajícím pěstitelům s jejich úrodou. Magazín se stal tak populární, že má sám o sobě dnes podobnou návštěvnost jako samotný obchod.
Postupnými kroky na poli optimalizace pro vyhledávače, obsahového marketingu, e-mail marketingu a aktivitě na sociálních sítích jsme z malého nevýrazného e-shopu vybudovali silného prodejce, který drží pod plnou kontrolou většinu zdrojů zákazníků a jemuž pravidelně roste počet objednávek přes internet.
Využívané služby
Zapojení sociálních sítí do marketingu Speciálního Zahradnictví
Na základě dlouhodobé spolupráce Speciální Zahradnictví a Včeliště, se nám naskytla možnost zapojit do marketingového mixu naplno i sociální sítě.
Co se v této případové studii dozvíte?
Zajímá vás, jak proběhlo zapojení sociálních sítí do marketingového mixu a jaké výsledky přineslo? Stáhněte si případovou studii.
Společně se Včelištěm jsme pro náš e-shop s potřebami pro indoor pěstitele rostlin založili i magazín. Jeho návštěvnost se každý měsíc zvyšuje, pomáhá nám s propagací e-shopu a přivádí zákazníky. Můžu říct, že obsahový marketing změnil naše podnikání, firma se posunula výrazně kupředu a začala prosperovat.