
Společně se Včelištěm jsme pro náš e-shop s potřebami pro indoor pěstitele rostlin založili i magazín. Jeho návštěvnost se každý měsíc zvyšuje, pomáhá nám s propagací e-shopu a přivádí zákazníky. Můžu říct, že obsahový marketing změnil naše podnikání, firma se posunula výrazně kupředu a začala prosperovat.

O spolupráci
Specializovaný prodejce potřeb pro indoor pěstování rostlin nás oslovil se zadáním získat více zákazníků pro jeho internetový obchod. Postupně jsme převedli stránky na nový, lepší e-shopový systém a navrhli grafickou podobu. Připravili jsme magazín a začali s obsahovým marketingem, který pomáhá pěstitelům s jejich úrodou. Magazín se stal tak populární, že má sám o sobě dnes podobnou návštěvnost jako samotný obchod.
Postupnými kroky na poli optimalizace pro vyhledávače, obsahového marketingu, e-mail marketingu a aktivitě na sociálních sítích jsme z malého nevýrazného e-shopu vybudovali silného prodejce, který drží pod plnou kontrolou většinu zdrojů zákazníků a jemuž postupně roste počet objednávek přes interenet.
