Se Včelištěm spolupracujeme na obsahovém marketingu. Ze začátku jsem se trochu obával, jestli zvládnou copywriteři naši produktovou problematiku, aby byly články a jiný obsah opravdu kvalitní. Až na vysoce odborné texty jde ale vše bez problémů a obsah zvládají vytvořit velice profesionálně. Velký dojem na mě udělala i vysoká organizovanost celého týmu.
O spolupráci
</ br>
Internetový obchod Vždy.cz je původně distributorem známých značek elektroniky v České republice a na Slovensku. Provozuje však i svůj obchod, kde díky své pozici chtěl nabídnout něco, co bude podporovat jeho produkty a prodeje maloobchodním zákazníkům. Proto se na nás obrátil, abychom pro něj zpracovali strategii obsahového marketingu a vymysleli, jak si pomocí obsahu vybudovat konkurenční výhodu.
Po zpracování strategie jsme realizovali školení s interním týmem, který se později také zapojil do tvorby obsahu. Pro Vždy.cz spravujeme magazín, publikujeme články, elektronické publikace, infografiky. Pomáhali jsme i s úpravami vzhledu hlavní stránky, kategorií i magazínu. Pro obchod Vždy.cz jsme navrhli i novou strukturu kategorií e-shopu pro přehlednější orientaci.
Obsah nyní hraje důležitou roli a láká značnou část návštěvníků stránek, díky časté publikaci, často unikátním informacím a promyšlenému obsahovému konceptu na základě strategie.