Jak zdokonalit analýzu klíčových slov?

Stáhněte si zdarma praktickou vzorovou tabulku pro analýzu klíčových slov pro obsahový marketing. Vyplňte předpřipravená pole a můžete ihned začít!

Poradíme vám, jak vytvořit a použít analýzu klíčových slov pro potřeby vašeho obsahového marketingu.

Kromě klasických nástrojů pro získání klíčových slov je důležité vycházet z person, tedy vašich potenciálních zákazníků. Nezapomínejte na long tails, klíčová slova s nižší hledaností, ale atraktivním obsahem, který přímo míří na vaši cílovou skupinu.

včeliště - klíčová slova
Zorientujte se v klíčových slovech

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Stáhněte si zdarma náš newsletter a mějte naše e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

Co je kříž priorit a jak ho využít v praxi?

Rozděluje vaše nápady na klíčová slova do 4 částí podle priorit.
Má 4 kvadranty: jednoduchá, složitá, užitečná a neužitečná klíčová slova.
Podle priorit můžete rozplánovat konkrétní tvorbu obsahu.

Chcete se víc ponořit do světa klíčových slov, naučit se je využíva a nabízet ten nejzajímavější obsah?

Stáhněte si náš bonusový obsah a pusťte se do práce!