skip to Main Content

Jak zdokonalit analýzu klíčových slov?

Stáhněte si zdarma praktickou vzorovou tabulku pro analýzu klíčových slov pro obsahový marketing. Vyplňte předpřipravená pole a můžete ihned začít!

Poradíme vám, jak vytvořit a použít analýzu klíčových slov pro potřeby vašeho obsahového marketingu.

Kromě klasických nástrojů pro získání klíčových slov je důležité vycházet z person, tedy vašich potenciálních zákazníků. Nezapomínejte na long tails, klíčová slova s nižší hledaností, ale atraktivním obsahem, který přímo míří na vaši cílovou skupinu.

včeliště - klíčová slova
Zorientujte se v klíčových slovech

Chcete mít naše vzdělávací materiály jako první?

Jsme specialisté na online marketing a své znalosti předáváme dál. 

Stáhněte si zdarma náš newsletter a mějte naše e-booky, bonusové obsahy či kvízy jako na dlani.

Co je kříž priorit a jak ho využít v praxi?

Rozděluje vaše nápady na klíčová slova do 4 částí podle priorit.
Má 4 kvadranty: jednoduchá, složitá, užitečná a neužitečná klíčová slova.
Podle priorit můžete rozplánovat konkrétní tvorbu obsahu.

Chcete se víc ponořit do světa klíčových slov, naučit se je využíva a nabízet ten nejzajímavější obsah?

Stáhněte si náš bonusový obsah a pusťte se do práce!

Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close